Ik kan ook beast mode gaan met een sniper (liever zonder Acog dan mét), maar vóór al die patches was dat on-fucking-mogelijk. In BO is de hit detection slechter dan in MW2, je hebt meer kogels nodig voor een kill (maar anderen killen wel gewoon in 2 kogels door de FAG-wapens: Famas, AK, Galil). Josh Olin (gelukkig is die gast nu weg) heeft toegegeven dat hij en veel anderen bij Treyarch anti-quickscoping zijn, omdat ze het een exploit vinden en omdat het niet realistisch is. Het is een game, het hoort leuk te zijn. Als Treyarch realistische games wil maken, gaan ze maar aan Battlefield werken of zo. CoD staat bekend om zijn fast-paced gameplay en 1 op 1 gunfights... En natuurlijk de mogelijkheid om te beasten met een sniper. Dit gaat niet meer om skill, dit gaat om het feit dat Treyarch snipen bijna helemaal uit de game wil hebben, als ik het zo zie. Waarom zouden ze anders SoH Pro niet op snipers hebben? Veel mensen denken dat ze goed zijn in MW2 en falen dan keihard in BO. Waar zou dat aan liggen? Als Treyarch een neutraal standpunt had ingenomen, dan was BO een geweldige game geweest! Alleen betere wapens erin gooien, snipers zoals in MW2 en niet 4x praktisch dezelfde SMG. Nog wat kleinere maps erbij (90% van de maps is medium-large) en de game is compleet! Alle goede dingen van CoD4 en MW2 met de support van BO en voilà, goede game.
Dit is het laatste wat ik erover zeg. Ontopic nu =)
Laatst bewerkt: 28 okt 2011