Transfers Vriendschappelijke wedstrijden FA Cup League Cup Premier League Eindstand Spelers statistieken Profiel Manager (Gary Lineker) Overname Everton [/CENTER]
Huh, heb hem via Steam gekocht en geïnstalleerd ofzo (dunno hoe dat gaat bij Steam) en hij werkt. Maar waar kan ik nu mijn facepack/logo's/kits plaatsen? Via C: en dan bij Sports Interactive staat er alleen nog wat shit van FM 2011 van me.
Ga maar met Malaga beginnen, heeft lekker geld en verwachten niet meteen te veel. Alleen even kijken voor een keeper.
Begin traditioneel gezien altijd met Ajax. Heb het spel paar dagen geleden aangeschaft en had er echt mad veel zin in, maar nu opeens totaal geen behoefte aan. Echt raar.
Ben nu in de winterstop met Feyenoord, demo voorbij dus even niets meer. Sta tweede op 1 punt van Groningen. Ajax en PSV staan net onder mij met 2 punten achter. Ben van plan een ''realistische'' game hier van te maken. Dus geen super talenten uit Brazilië e.d in mijn selectie, dat doe ik wel in een latere game. Toornstra aangetrokken (met uitgestelde betaling ) en een of andere centrale verdediger van 23 die ongeveer even goed is als Vlaar. Nu maar wachten totdat mijn tentamens voorbij zijn, dan mag ik hem kopen van mijzelf.
Begin van het seizoen even gebruik gemaakt van mijn Arabische suikeroom die geld genoeg heeft. La Liga stats Gaat echt te goed, niet eens leuk meer. Hopelijk verliezen we binnenkort en komt het team in een dip, vind dit niet echt tof. Dacht met moeite dit seizoen EL proberen binnen te halen. Match tegen Real was wel tof, 2-0 voor omdat Ramos twee keer iemand van mij neerhaalt in de 16. Jammer dat ze toch terug zijn gekomen, Real is echt in bloedvorm. Vooral Ronaldo, die scoort echt als een gek. Wel gek dat de logo's uit de Eredivisie het niet doen, pech gehad toch een kut competitie. In de winterstop kijken voor een Spaanse spits. Iker Muniain proberen te halen, too bad dat ik Bojan pas eventueel mogelijk in 2013 kan kopen als Roma hem niet definitief overneemt of Barça hem terugkoopt.
Dat het je te makkelijk afgaat kan kloppen. Heb op meerdere sote gelezen dat het spel te makkelijk is.... Hopelijk nemen ze dat mee met een patch. Maar leuke keuze voor malaga, hebben flink wat geld en je kan rustig aan een goed team bouwen. Psg zou ook een mooie kunnen zijn.
Godverdomme, waarom verlies ik nou niet. Nu een punt los van Real en vijf van Barça en Bilbao. Fuuuu, te easy dit. Ik wil helemaal nog geen CL spelen en meedoen om de titel, ik ga maar met een kut opstelling spelen ofzo.
Haha, ik heb precies hetzelfde! Vorige week kon ik niet wachten maar sinds de aanschaf pas twee keer opgestart Ga 'm nu weer opstarten, kijken of ik een tof team kan vinden om mee te spelen.
Uiteindelijk derde geworden, nog paar wedstrijden te gaan maar Real en Barça kan ik niet meer inhalen en Bilbao en Villarreal kunnen mij niet meer inhalen. Balans qua financiering staat nu rond de twintig miljoen in de min dus kijken wat dat gaat worden.
Iemand enig idee waar je opgenomen hoogtepunten uit een wedstrijd kunt terug vinden? Had net een prachtige goal namelijk
Vraagje, stel ik download het spel op m'n Mac. Zou ik hem dan later ook op m'n laptop kunnen zetten? Kan hem namelijk bij fm base kopen voor een leuk bedrag, je krijgt hem dan niet opgestuurd maar gewoon een link die je man downloaden en dan iets met steam doen.
Jaha dat kan! Is al zo vaak gevraagd... Moet je je saves alleeb zelf op een stickie zetten als je ze op je laptop of ergens anders op wilt spelen. Of saven in de cloud, maar dan is internet altijd nodig...