Chill want Donfatos verloor met 2-0 van Daz en ik won van hem met 1-0 dus misschien kan ik jullie aan En nu krijgen jullie allemaal maar 1 puntje en dat is beter dan eentje 3 en andere 0 voor mij, thanks
Theoretisch gezien zouden er wel meer dingen moeten kloppen, maar voetbal is onvoorspelbaar en dit spel ook. Ik had dik van Donfatos moeten winnen, maar maakte de kansen niet af. Alleen heb jij wel een goed team..
Haha ik weet het, is gewoon leuk om te winnen terwijl ik een fifa newb ben Ik kan morgen vanaf circa 10 uur en anders 13 uur
Ach ach wat triest. Weer verloren barca - tottenham 1-3 Doelpuntenmakers: Sanchez Modric, adebayor, parker 2-0 achter met rust en daarna 3-4-3 gaan spelen en gelijk de 3-0 om me oren. Klinkt raar maar kan echt niet met barca spelen. Speel met elk team dezelfde opstelling. 4-2-3-1 maar met barca kan ik zo echt niet spelen en ben ik om de haverklap de bal kwijt. Marvin, je speelde erg goed. Gefeliciteerd. Nu ff snel naar de zaalvoetbal
Borussia Dortmund - Chelsea 3-0 Daz-Zeepsop 30' Zidan 1-0 53' Zidan 2-0 58' Zidan 3-0 (pen) Kon er niets bij inbrengen. Kreeg het er wel koud van
Ja, ik kon weinig doen. Heb alleen een kans gehad in het begin op de lat, die bal kreeg ik ook nog eens met geluk. Dus je hebt verdiend gewonnen
Chelsea - Inter Milan 2-2 Zeepsop - XplodedAppendiX 45' Forlan 0-1 61' Drogba 1-1 68' Drogba 2-1 70' Pazzini 2-2 Leuke wedstrijd, gelijkspel was wel verdiend. Allebei veel kansen gemist.