[PC] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

En 75% speelt dus gewoon zonder fouten. Snap wel dat het klote is, maar dat blijf je houden met pc games. :x

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Werkt nu allemaal prima voor mij, kostte me 1 repair in origin vanochtend en een update van punkbuster. Maar werkt nu allemaal vlekkeloos.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog steeds niets.
    Komen nu wel allerlei berichten naar buiten dat de Devs bezig zijn met een patch.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Rijst bij mij weer de vraag, waar the fuck was die beta dan voor :+ Heb op de 360 al een 167MB grote day 1 patch gehad en het is nog steeds drama

75% is toch veel te weinig. Met PC games kun je issues nooit helemaal uitsluiten maar in dit geval ligt het gewoon aan het spel zelf en niet aan de gebruikers. Het is gewoon niet goed getest en niet goed geregeld

Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Word nog wel vaak halverwege de game eruit geknikkerd met connection lost. Dat is het enige wat echt kut is atm.

6. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik heb bf3 gekocht en ik moet het dowloaden op origin. maar nu, ik moet hem (staat er) op me c schijf doen. maar ik heb daar maar 10 gig op en de rest veel meer. iemand een oplossing daarvoor? of kan ik meer geheugen nar de c schijf doen ofzo?

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Als het goed is kan je het gewoon aanpassen.

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Tijdens het downlaoden een ander schijf aangeven? Of anders dingen van c weghalen!

9. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb het geistalleerd. ik heb maar 1 cd gekregen en orginin zegt dat ik disk 2 erin moet doen 0.o

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Druk op het tandwieltje en ga naar instellingen. Je kan daar aanpassen waar je de spellen installeert en waar hij de installers opslaat. Even instellen op een schijf waar wel genoeg ruimte is en klaar is kees.

Heb zelf net een Cooler Master Hyper 212 Plus besteld, kan ik m'n cpu wat overclocken en zo hopelijk wat vloeiender spelen. Als m'n gpu vervolgens begint te bottlenecken prik ik er een 2ehands 4850 bij voor een crossfire setup.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom geen Scyte?
    Ben je ook wat meer future proof.

Maargoed, daarnaast vind ik het sowieso zonde geld gezien je nauwelijks een boost zal krijgen.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gloeiende..
    Moet een mannetje volgen maar hij beweegt niet...
    Heb even een walkthrough gekeken en daar begint het mannetje wel te lopen als je bij hem bent. Bij mij blijft die lekker zitten en kan dus niet verder..

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik het zo lees kot dit spelletje je dus gewoon meer op de PC ..... toch maar de xbox / ps3 nemen, denk ik. PC beeld is idd gaaf, maar ben blij genoeg met de xbox en ps3.

Ik heb hier nog een laptop met een AMD II X4 P960 met 4GB en een beeld adapter van Ati 5470 mrt 1 GB ..... zou het hierop draaien?

\o/

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Prima, vermaken wij ons wel met 64 mans servers ;)

Anyway, geen problemen gehad met de installatie en ik kon gewoon makkelijk het spel opstarten, deed het in 1x :)

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Je hebt gelijk maar HET PROBLEEM (zie ook Jorrie) is dat de gameplay op console niet hetzelfde is als op PC, namelijk MP 24p versus 64p ... En dat is dan ook gelijk de enige reden waarom ik een (milde) investering heb gedaan om mijn pc BF3 low-mid waardig te maken.

64p speelt gewoon anders dan 24p

(als 360 ook 64p had, was ik echt never aan PC begonnen:))

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ik heb vid kaart GTX 460 1 gig en hij hapert als de nete op low? zelfs begin scherm? iemand een oplossing want het kan niet aan de vid kaart liggen. alle updates etc staan erop..

17. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Ik zag net PC beelden erg mooi ...... net Crysis ...... gelijk heb je als je het daarop kan spelen dan de PC.

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Speel zelf alles op ultra op 1920*1080 60 fps, alleen MSAA staat uit. :+

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Qua prestaties maakt het geen echt noemenswaardig verschil, maar het scheelt wel dik 10 euro. Lawaai maakt deze PC toch wel dus daar zit ik ook niet over in. Ik wil gewoon testen of een O/C zin gaat hebben, en stel het is niet zo heb ik voor niets 40 euro uitgegeven aan een cooler. Heb al wel gemerkt dat mijn MSI 4850 niet van O/C houd. 5MHZ O/C op het geheugen via catalyst veroorzaakt al bluescreens 8)

Als hij het uithoud tot de nieuwe generatie Intel processoren komt koop ik dan wel weer wat anders. :)

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    aub iemand? wil graag beginnen met spelen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina