Lopen die winkels nu trouwens niet het risico op een boete? Release is pas over 5 dagen Niet dat het mij verder boeit, als ik de game dadelijk kan kopen
Het gebeurd nogal vaak de laatste tijd... games die veels te vroeg worden gereleased hier, niet dat ik een probleem er mee heb hoor!. Mijn Uncharted 3 Special Edition staat op verzonden trouwens.
Gamemania Venray heeft m in de schappen liggen. Denk dat ze dit doen ivm de concurrentie van Battlefield 3?
In een tijdspan van 3 jaar wel, of hoeveel tijd er tussen zat tussen 1 en 2. Vooral op grafisch gebied, desondanks heeft deel 2 een top gelegd waarbij drie dit lijkt te overtreffen door de becijfering van de game. Iemand die er 1ntje in seal kwijt wil aan mij?
Woei, kon het toch niet laten. Even langs de FRS gehopt, en Uncharted 3 meegenomen. Stof van PS3 af blazen, en vanavond of morgen beginnen.
Damn hey is dit een nextgen game ofzo? Man wat zit er veel liefde en talent in deze game. Adembenemend! Geen PS3? Schaf er een aan voor deze serie alleen aub.