Games muziek

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 15 apr 2010.

  1. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1

    Allemaal geniaal!

    Deze 2 vind ik ook gewoon echt gruwelijk :



    Mijn favoriet :

     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438



    "I'm so glad this is in the game, this was my favorite theme in Ogre Battle 64 and Ogre Battle: The March of the Black Queen, incredibly epic. It exposes that 'triumphant revolution' feel to me, like a pinnacle of unity and resolve by an entire nation has been achieved, and it's finally time to strike back at the tyrants who thought to destroy the world in cruel, blind ambition."

    Quoted from user: Cr34m0f1337
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inspired by the band Queen ??? Zijn twee nummers van Queen II uit 1974 ...
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    The March of the Black Queen? Dus jij zegt dan twee nummers van Ogre Tactics op het repertoire van Queen lijken? Geef me eff een link of de naam van de nummers, dan ga ik dat op YT checken. Dit vind ik namelijk erg interessant.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  5. Xbox.exe

    Xbox.exe Nu even serieus

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeremy Soule heeft geweldige soundtracks op zijn naam . Bijvoorbeeld Oblivion, maar ook deze O-)





    Final Fantasy VII (en trouwens alle FF's) heeft misschien nog wel de beste soundtrack





    GTA soundtracks zijn niet zo speciaal, maar brengen wel goede momenten terug (game is trouwens alweer 10 jaar oud :{)

     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jeremy Soule heeft altijd al fantastische ost voor games gemaakt. Ook in Skyrim verzorgt Jeremy de ost.

    Nord's Sorrow

     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    [yt]VTPtpVmzh9Y[/yt]

    Deze ost kan ik wel dromen. Zal er ooit nog zo'n imposante JRPG als Lost Odyssey op de Xbox 360 verschijnen?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Weer eens een lekker deuntje van Hans Zimmer
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Blinded by Light




    Een heerlijke combat track. De complete FF XIII ost was voor mij een hightpoint, evenals de graphics. De gameplay... te lineair en vereenvoudigd. Zelfs het skillsysteem was ontdaan van elke vorm van keuze.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment, kirbys return to dreamland OST aan 't downen. Dit omdat de review die ik zag erg lovend was over de soundtrack. We zullen zien:cool:
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De menu soundtrack van Forza 3 en 4 vond ikzelf wel erg mooi, de race muziek vind ik wel veel minder en zelfs storend om aan te horen. En verder de muziek van Mass effect, de SW KotOR games, en Crash Bandicoot die ik erg tof vind waar je altijd melig van werd. :9 :thumbs:

     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Een primeurtje voor de muziek topic! Music tracks uit Final Fantasy XIII-2, enjoy!

    The Archylte Steppe re-grooved




    Wow, wat een funky sound! Bekend maar toch weer heel anders vergeleken met het origineel.

    Main battle Theme




    FFXIII-2 schakelt voor de combat ost weer over naar stevigere muziek. In deze battle ost kan ik mij wel vinden. Luister vooral de hele track!

    New Battle Theme




    Mensen, wat luistert deze track heerlijk weg! Vraag is nu: waar gaan we dit horen? Bij mini-bosses of story related bosses misschien?


    Summon Boss Theme




    Dit moet wel bijna mijn favoriet zijn. Deze ost geeft mij juist weer die klassieke Final Fantasy vibe.... in epische proporties. Ik krijg er goosebumps van, love it!


    Misschien merken jullie het nu al, er zit HEEL veel stijl variatie in de nieuwe tracks en veel meer instrumentaal werk. More to come... won't spoil all the fun right now, maar dit was nog maar het tipje van de sluier.:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  13. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Mad world - GoW is een toffe

     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb Crash Bandicoot kapot gespeeld, maar herinnerde de game niet in het bijzonder voor de muziek. Ik kan me alleen deze nog heel sterk voor de geest halen:

    [yt]9JX5umZyYmI[/yt]

    Gaaf hoor die Green Hill Zone!
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    _O_





    Zo zonde dat zowel Crash niet meer van Naughty Dog is en Spyro van Insomniac.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Green Hill zone is een klassieke Sonic tune die bijna elke Sonic speler uit zijn hoofd kent. :thumbs:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    hell yeah :) :thumbs:
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ach ik denk dat er bij de meeste onder ons sprake is van die nostalgie en herinnering zoals je de game hebt gekend en ervaren, dat de versies van nu kut zijn hoor je mij althans niet zeggen hoor haha... tis alleen ze trekken me niet meer aan om verschillende redenen. Al zou je Crash zonder muziek spelen, het was gewoon de hele expressie en ervaring van het spel dat je bijblijft, kan het ook niet verklaren. :+
     

Deel Deze Pagina