[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Nee :+, Ik had hem besteld bij ene topgames.com en zoals gewoonlijks krijg je altijd een factuur, daarvan liet ik alleen de onderkant zien van hoeveel die koste en dat het de LE was. :thumbs:

EDIT:
    Is er bij BF3 ook een soort Theater Mode of iets dergelijks zoals Halo?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    lol gister voor de tv in slaap gevallen omdat de map te groot was en kwam niemand tegen =p

4. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vinden meer mensen hier dat de spiegeling van de sniper wel heel erg duidelijk is?

Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  5. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    wat mcsparkle zegt. kan je bijvoorbeeld 8 man inviten en dan een game joinen en dan ook nog in hetzelfde team komen?

6. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik vind het al moeilijk zat om met 2 man in hetzelfde team te komen..

en net als BC 1 en 2 kan ik ook hier soms niet rennen :mad:

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vraag dit omdat ik graag weer een clan wil beginnen (of joinen). Maar als je maar met een paar man kan joinen hebben clanmatches niet zoveel zin in BF3.

8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Je hebt ook nog squad rush en de andere modes. Dat is gewoon 4v4. :)

9. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    daarbei kan je met je squad nog zo goed spelen maar verlies je nog als de rest van je team denkt dat je tdm aan het spelen bent.

Gisteravond ook nog wat boze berichten gehad. Op de een of andere manier had ik godmode. Ik had geen naam boven mijn hoofd en kon niet dood maar kon wel gewoon schieten en cappen. gelukkig was het afgelopen toen ik een nieuw potje begon.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Word BF uberhaupt echt competitief gespeeld? Daar hoor je nooit wat over

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Bij BC2 had je gewoon een GB ladder dus denk ook bij dit spel.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op welke gametypes was dat dan?

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Maar je kunt niet zelf een server starten he? Ik zie alleen maar quick match en dus de server browser. En dan samen met een squad in een server gaan, het mooiste zou zijn om zelf eentje te maken, en dat je dus sowieso met zijn vieren in een squad zit en dat daarna mensen je gewoon joinen.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben gisteren begonnen met de campaign. Begon intens, maar vond eigenlijk die missie in die straaljager een irritant intermezzo.

15. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol gisteren ging ik via server browser online en bijna alles was vol xD

16. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een match zoek via quick match, krijg ik elke keer zo'n melding dat het connecten mislukt is etc. Via server browser kom ik makkelijk in een game, desondanks dat er vaak een bericht in je scherm komt dat de server al vol zit terwijl er duidelijk staat dat er xx/24 spelers zijn. :p

Ik heb net met een vriend Squad Team Deathmatch gespeeld, maar we zaten elke keer niet bij elkaar in hetzelfde team. Opzich geen probleem, maar het moet wel gefixt worden!

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik snap dit echt niet, ik speel 2 nieuwe wapens vrij, op Assault de M16A3 en op Engineer de M4A1, maar wanneer ik nu de eerdere (standaard/begin) wapens weer wil selecteren zijn ze gelocked? WTF?

18. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hele squad menu/systeem werkt voor geen meter! Ik probeerde gisteravond met zijn 4en een Rush map te vinden, maar vergeet dat maar. We hebben minstens een HALF UUR zitten wachten totdat we eindelijk een server joinden. En ja hoor, natuurlijk zitten we NIET in hetzelfde team of squad. |:-

Om maar ff een vergelijking te maken, in MW1 en 2 kan je gewoon met zijn 8en(!!) in hetzelfde team. In BF3 met zijn 4en (dat is de belofte) maar dat lukt al niet. Echt :F: dikke facepalm voor teamplay in dit spel.

En EA moet meer servers aanmaken, want ik vind alleen volle servers, of servers waar ik in een queue moet gaan wachten. EN je moet zelf servers kunnen maken om met vrienden in te spelen!! Kan nu ook niet.

19. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een volle potje gespeeld en wat een spel jonge... Heb er geen woorden voor ...\o/

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan ik dat Battlefeed in het menu ook ergens activeren? Ik moet naar battlelog.battlefield.com gaan, maar daar vind ik alleen informatie over mijn PC versie. Console versie kan ik daar niet activeren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina