[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dít had ik dus ook al in de beta! Ik dacht dat het aan mij lag, maar dit is dus nog steeds zo. Het lijkt ook wel of de unlocks van wapens gebonden zijn aan defender/attacker in een game.

2. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, ik heb altijd binnen 30 seconden een match. als je online gaat doe dan Quick match, Je vind altijd wel matches
    Je kan natuurlijk ook een bagge verbinding hebben.

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb zelf totaal geen problemen online, voordat ik begon aan Battlefield vreesde ik het ergste, gezien de klachten hier. Wel vervelend voor de mensen die lang moeten wachten of zelfs helemaal niet kunnen joinen. Hoop dat ze snel met een oplossing komen. Zat gisterenavond in een team met mensen die netjes bleven wachten, zodat je mee kan rijden/varen/vliegen. Ook prima ondersteuning van mijn teammaten tijdens shootouts, dan speelt het echt lekker hoor :)

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik snap er echt niks van. Hoe kan ik nou mijn gamertag koppelen aan mijn EA account?

5. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    heeft niks met de verbinding te maken, zoals je nu kunt lezen bij latest nieuws heeft Dice al beloofd iets te gaan doen aan het juist NIET werken van de quick match option (zeker in een squad werkt het namelijk NIET!). Alleen op de "rustige" momenten kan de quick match optie zijn werk doen of als je toevallig geluk hebt dat je in een potje word gegooid met open plekken.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In je eentje werkt het nog wel aardig maar met een party is echt een drama.

Maar als je dan even een uurtje zonder netwerkbullshit kan spelen is het wel echt weer heerlijk.

Ook al merk ik nog niet dat ik anders moet spelen dan in BFBC2. Dezelfde tactieken werken hier prima (gemixed met een beetje CoD door het hogere tempo en de toevoeging van Prone)

Ben nu eerst bezig als Engineer om de Javelin te unlocken. Vind het erg cool hoeveel attachments je kunt unlocken per wapen. Alleen qua optics heeft bijv de SCAR-H er al een stuk of 10 :eek:

Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  7. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    gisteravond laat duurde het zeker een half uur voordat ik samen met een maat een server kon vinden , had uiteindelijk maar geprobeerd via 'friends' server en kwam terecht op de server waar Phalanx aan het spelen was
    met Striker.

alleen dit was schijnbaar een DICE Infantery server dus geen Heli , vliegtuigen of tanks ... en er waren maar 10 man totaal ofzo ..dodelijk saai was dat.

maar je moet dus ook nog opletten wat voor soort server je pakt

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Game net uitgespeeld. Einde wel een beetje een anti-climax vond ik.

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat dacht ik ook... opeens verscheen de aftiteling. Had nog wel wat meer verwacht eigenlijk.

10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ben nu bij de missie Fear no evil, hoe ver moet ik nog ongeveer?

11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    DICE heeft zelf al aangegeven dat er problemen met quick match zijn op hun twitter en in het in-game nieuws. Heel veel mensen hebben problemen met quick match.

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Haha, baas.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hahah en dat word niet geregistreerd als teamkill zolang het maar geen hardcore is. Ik ga het gewoon eens proberen vanavond denk ik, mahahaha.

Nee man, ik wist niet dat dat echt ging schelen. Dat ga ik absoluut eens uitproberen.

14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Quickmatch werkt perfect hier. Nog niet een keer gehad dat ik niet kon joinen!

15. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het proberen... Server browser ging in de middag gewoon perfect TDM is zo fun ben ik niet gewend van Battlefield :+

quick match kom ik niet binnen omg

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Iemand ook moeite met een game joine?

17. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kom via quick match en server browser niet in... er staat 20/24 maar nog steeds is alles vol

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja, hele dag al

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Geen moeite gehad, soms even wachten omdat er een kleine wachtrij is. Gebruik trouwens wel alleen Dice servers. :)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Speel je met een squad of in je eentje? In mn eentje kom ik er ook wel in maar met een paar maten is niet te doen hier

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina