[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb overigens wel "grote" problemen met uploaden cq. Overzetten.... Di gaat d'ingel welliswaar doen maar ik moet hem wel een juist bestand aanleveren. Er zitten namelijk files in die je niet over kunt schrijven op een ander xboxprofiel o.a. League saves, konami update en system data...
    Iemand die toevallig weet of er nog meer tussen zitten??
     
  2. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet er niets van, maar ik werd wel blij toen ik gisteren las wat je allemaal hebt gedaan.

    Volgens mij moet het uploaden wel goed komen. Het is vorig jaar ook gelukt. Veel succes met de laatste loodjes in ieder geval... :).
     
  3. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net weer eens een momentje.. Tegenpartij schiet op doel maar mist compleet.. en in plaats dat ik er achteraan ren, rent opeens m'n keeper 't doel uit. Totaal, ongecontroleerd. Dus zoals van der Gijp zou zeggen: "Zie hem lopen, zie die knietjes omhoog gaan". Dus keeper lopen, denk je, die schiet de bal keihard naar voren, doet tie dit :F:

     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu scripting!!!

    Ik noem het cheaten, want die bal kan never nooit zo in die richting bewegen al zou tie hem zo raken.

    Waarom dat er in zit? Ik snap dat echt niet. Je hebt een aardige game, maar het wordt gewoon compleet verpest door dat scriptgefuck.

    Ik vraag me altijd af, als 1 van die gatsen van konami dit spel speelt, en er gebuerd zo iets, en dat gebeurd eigenlijk continu, daar moet ie toch ook van balen?

    Of vinden ze dat een wedstrijd echt leuker wordt door de AI zo te laten ingrijpen?

    Onbegrijpelijk. Dit kunnen ze zo eruit halen als ze willen. Maar het zit er al in vanaf de allereerste pes.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Tuurlijk is dat niet zo gescript man :lol:
    Dat is gewoon een dikke bug lol, lijkt me toch vrij duidelijk.
     
  6. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon een bug inderdaad ;).

    Dit is pas scripting..

     
  7. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Een bug?

    Nee hoor, dat is 100% scripting. Denk je dat het toevallig is dat die bal die kant op gaat?


    edit

    wacht laat ik het even anders formuleren, anders krijgen we een discussie waar we toch niet uit gaan komen.

    ''Ik persoonlijk vind het scripting/cheating, is gewoon mijn mening gebaseerd op kennis van de engine''.

    Zo, dan kunnen we het laten rusten, mijn mening, en is niet van belang. ;-)

    ---------


    ff wat anders, en niet geheel onschokkend. Ik heb gisteren fifa voor het eerst in 12 jaar een goede avond gespeeld. En ik was impressed. Voornamelijk over het online gedeelte. En aangezien ik alleen online speel, en pes eigenlijk een zootje is (als ik de meerderheid mag geloven)...

    Hmmm... die darc side trekt nu wel erg hard aan. Nog eens een avondje beleggen, en even de pes patch af wachten, maar ik sluit niet uit dat ik voor fifa ga. (kan het bijna niet uit mijn bek krijgen)

    Gewoon met NAC online gaan en alleen maar vershillende tegenstanders krijgen. En ik kom van alles tegen, heel veel kleine clubs net als NAC. Tsja, eerlijk is eerlijk, ik vond het rete vet.

    Zo jammer he, moet je voor stellen dat je met pes dezelfde online mogelijkheden hebt. Dan is online 1000 keer leuker als nu. En een konami moet dat makkelijk kunnen maken, het is niks anders dan opties in je onlinemodes bouwen. (filters)


    Ik zat me altijd te ergeren online. 30 potjes en dan 29 keer tegen barca of brasil. En dan de 30ste pot tegen bv sunderland. En ineens ontpopt een trage smerige schitjvoetbalgame naar een schitterende voetbal simulatie waar je lekker kan voetballen zoals het hoort.

    Als je nu kan insetellen dat je alleen tegenstanders speelt van gelijke waarde, dan heb je deze game ervaring continu, op enkele cheaters en zo na.

    Maar ach, kan blijven lullen, konami wil er maar niet aan.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  8. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de jupiler leaque nu al te downloaden? enzoja waar dan?
     
  9. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha\o/ hilarisch!! Je hebt er nogal werk van gemaakt met dat liedje..._O_
     
  10. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik eind september FIFA 12 kocht ( voor het eerst sinds lange tijd op de release, en niet zoals gewoonlijk ergens in de zomer voor 2 tientjes ) was ik ook onder de indruk en in de veronderstelling dat ik deze game sowieso de komende 6 maanden zou blijven spelen.

    Maar na 2 á 3 weken zul je je al ergeren aan de scripted gameplay ( nog veel erger dan PES ) en aan alle wedstrijden die hetzelfde zijn, de bekende trucjes om te scoren etc zowel online als offline..
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben het met je eens wat al diezelfde goals betreft in FIFA.
    Ik speel regelmatig de online-mode clubs en van de 10 goals die je tegen krijgt, zijn er zeker 4 waar de tegenstander op de punt van het strafschopgebied staat en dan de bal in de verste hoek draait. Verder zijn er zeker twee uit corners en van de overige vier zit er altijd wel een lullige keepersfout bij, bijvoorbeeld een rebound. Als de clubs-mode niet zo leuk was, had ik dan ook geen FIFA gekocht, dit jaar.
     
  12. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Als je gevoetbald hebt je hele leven en het spelletje begrijpt, grijp je toch steeds weer terug naar PES.

    Ik vind het juist eindelijk weer een goede game. Alleen het schieten op goal is niet meer zo verslavend als vroeger. Je hebt niet 100% controle over de plaatsing van het schot. Het voelt simpelweg gewoon niet lekker.

    Wat is niet begrijp is dat mensen pes2010 en pes2011 beter zeggen te vinden. PES is met deze gameplay eindelijk weer terug op het goede pad.

    Ik heb weer het oude pesgevoel ervaren, spelend onder andere tegen Mr.NRG. qua veldbezetting een echte strijd voeren op elke positie en een mannetje vrijspelen is voldoening gevend.

    Het blijf toch echt alleen PES voor mij, die patch onzin is slechts marginaal.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  13. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee... Nog niet!

    Verder ontdekte ik nog wat foutjes... (QPR heeft bijv. Hannover 96 logo|:-)
    Deze en nog wat andere foutjes ben ik aan het wegwerken!
    Daarnaast ontbreken er 3 champion league teams... Hapoel moet er nog bij.
    Deze teams zijn overigens in de plaats van 3 matige portugese teams.
    En bevatten evenals de portugese geen logo's.
    To be continued! _0/
     
  14. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat is dan misschien wel zo.


    Maar is dat bij pes niet precies hetzelfde? Ik kan me tegengoals ook al jaren dromen hoor. Zowel off- als online.

    Maar dit is wel net een punt waar ik me over verbaasde, want ik las ook wel dat fifa nog steeds veel dezelfde situaties heeft. Maaar ik wa erg verrasd met hoeveel vrijheid je juist hebt, en tegen elkaar heb je helemaal niet steeds dezflde situaties. Maar goed, ik heb dan ook pas 1 echte avond fifa gedaan. Dus wie weet heb je toch gelijk hoor.

    Maar het viel me echt op wat ik allemaal kon doen. Bv als je achterin rond speelt, dan kan dat gewoon, niet dat conitnu geren door die voorwaartsen van de tegenpartij.

    Hierdoor heb je veel meer tempowisselingen, iets wat bij pes weg is, zeker online. Dat is weer athletiek met een bal.

    En toch zet je me weer aan het twijfelen. Ik vind deze pes namelijk heel vet, alleen online. arrrgghhh, waarom lees ik nu geen positieve verhalen???

    Nouja nog ff afwachten nog maar, heb toch hoop op de patch.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  15. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke Tuur, zeg maar als die helemaal in orde is en waneer we hem kunnen downloaden_O_
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is nou precies waarom ik me nog niet echt over de game heb uitgelaten; ik wacht wat er verbetert met de patch. Dan pas weten we meer.
     
  17. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    IK KOM NOOIT VERDER DAN STAP 1 ik kan nergens confrigu vinden want ik heb nergens stirice device staan maar aleen harde schijf al devies en memory unit hoe kom ik dan ooit bij confrigu!!
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    PES 2012 is niet tof meer. Het is alleen leuk offline tegen maten. Online is lagloos, maar je hebt geen keuzes. Je speelt alleen tegen Barça en die snelheid is gewoon bizar. Tegen de CPU is het verschrikkelijk, die chat alleen maar. Deze game is slechter dan PES 2011 hoor.
     
  19. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, ik weet nu hoe ik moet downloaden maar ik heb de verkeerde gedaan, ik heb wel alle logo's maar de shirts zijn niet echt en de teamlijsten kloppen ook niet want babel zit bij augsburg en hummels niet bij dortmund.Tuur weet jij welke ik moet hebben?
     
  20. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    De tweede van rechts, die met het blauwe vierkantje. Succes!
     

Deel Deze Pagina