Pas even op met beschuldigen. Paribus is een aardige vent. Heb een jaar geleden van hem zomaar een oplaad kabel gekregen voor mijn controller. Hij heeft deze opgestuurd zonder hier enige kosten voor te vragen. Dit zegt genoeg over paribus.
Laat maar lekker gaan hoor Kwakman. Zal mij een zorg zijn wat mensen die ik niet eens ken van mij vinden. Looney heeft ook allang een pm gehad waarin ik aangeef dat ik dat ding wil opsturen, ook al heeft hij 'm destijds aan mij gegeven, dus hij weet hoe hij me kan bereiken als hij dat wil.
Lekkere pot gespeeld net jongens! Chapeau! Heb vaker in de goal gestaan maar keiharde schoten als zonet waren mij nog niet gepasseerd. Gefeliciteerd! (PS Mag ik zeggen dat 6-2 misschien een beetje teveel van het goede was? )
Ik heb iig nog nooit iemand (zeker iemand die ik niet ken) uitgescholden voor een onreine, ongeneeslijk zieke, homosexueel DÁT zegt genoeg over hoe Paribus in elkaar zit.
Het einde van de eerste helft en begin van de tweede helft was voor ons, dat hadden we niet verwacht! Viel het jullie niet op dat jullie tweede goal een vleugje van buitenspel had? Maar dat maakt voor de rest niet uit, jullie speelden beter, combineerden sneller en kwamen vaak met 4 man tegelijk dwars door onze verdediging, goed gespeeld. Succes met de club en leuk om tegen jullie gespeeld te hebben :b:
Ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen, maar ik wil graag bij beide blijven spelen als je dat tenminste goed vindt