[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    naja, als je veel de m16 gebruikt. Zal je snel genoeg weer de gouden camo unlocken!

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nou, als ik hoorde wat je daar allemaal voor moet doen dan ben je er toch wel een tijdje mee bezig. Ook zal het ranken sneller gaan als ik het zo las, dus je zal er dan zeker 3 levels plezier van hebben :'-(

Niet-prestigen heb ik in MW2 geprobeerd maar daar was al snel geen foek meer aan, het levelen blijft toch wel één van de leukste dingen, dus ook dat is helaas geen optie.

3. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Wel beter dat het levelen sneller gaat. Want bij mw2 was ik nooit echt blij met de laatste 10 levels. En ik dacht dat er dit weekend dubbel xp was bij alle call of duty's maar bij cod 4 vanochtend was dit niet zo.

4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Gistermiddag rond een uur of 5 had MW2 al dubbel XP en als het goed is zou dit bij COD4 ook het geval moeten zijn nu. Ik zou alleen niet weten waarom je die nog zou willen spelen want dat is één groot hack festijn en die dubbel XP heb je dus sowieso niet nodig.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Totaal niet mee eens. Leukste was juist het niet prestigen en het unlocken van titles en emblems.

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    En nog een toevoeging: IMO.

Zo beter?

Titels konden me om eerlijk te zijn gestolen worden. In het begin was het wel tof maar zodra je om het potje berichten kreeg met "title boost matches" (voor o.a. Nukes) was de lol er al snel weer af en liep na een tijdje iedereen met de zeldzame titels.

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je krijgt nooit de prestige emblems dan...:+
    Mij maakte het levelen nooit uit aangezien ik toch alleen maar de Intervention, Famas en Raffica gebruikte, beide kreeg je al vanaf het begin of er vlak na, vond die extra custom classes ook handig, voor elke situatie wel een class.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zodra je de andere had moest je wel voor die gaan. Ik vond het steeds zonde om te prestigen omdat ik bijna weer een nieuwe title of emblem had. Iedere keer zei ik dan tegen mezelf. Die en die haal ik nog en dan prestige ik. Maar dan kwam het weer voor dat ik weer een andere bijna had.

Uiteindelijk speelde ik vooral de game daarom. Boosten deed ik ze niet aangezien de lol er dan vanaf is. BO was voor mij al gefaald toen ik het emblem/title systeem daarvan hoorde.

9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Valt wel mee hoor met de hackers. Vanochtend paar potjes gespeeld, eerste 2 potjes waren gehackt maar daarna echt geen last meer van gehad. Maar ik had vanochtend nog geen dubbel xp.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In BO is het volgens mij selectief. Soms neem ik een vlag over en krijg ik wel 2x XP en de andere keer weer niet....geldt ook voor kills. Snap het niet.

11. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Bij WaW kreeg ik gisteren ook geen double xp... Zelfs daar waren bijna geen hackers meer. Op CoD4 heb je soms nog wel zo'n infected teleport gastjes, maar die zijn makkelijk te killen. Op WaW hebben ze god mode, alles.

12. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is altijd een beetje jammer. Zodra er een nieuwe editie uitkomt wordt er haast niets gedaan tegen de hackers in de oude games...

Zo meteen maar enkele prestiges doen in WaW, MW2 en Black Ops. Bij allen staan ze nog niet op de max.

13. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft maar 1x te prestigen per game, hè. Als je ooit geprestiged bent, hoef je het niet meer te doen ;)

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Neem aan het het wel mogelijk is dat als er al mappacks zijn uitgekomen, en je koopt daarna Elite, dat je de uitgekomen mappacks wel al kan downloaden toch?

15. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Kun je in Modern Warfare 3 ook Splitscreen online, zoals in Black Ops?

16. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik wel begrepen ja...
    Net nog even weer 12 minuten survival mode gechecked. Dat lijkt me echt een shitload aan fun. Kan niet wachten. Las op nedgame facebook dat ze wellicht eerder gaan verkope, maar vind het maar een vreemd verhaal

17. wonkyfurball

wonkyfurball Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maakt dat nou uit wanneer ik prestige in ga of vandaag of pas donderdag bijv?

voor die token dan

18. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Nope...maakt niet uit. Als je prestige bent of nog wordt...dan speel je een token vrij

19. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je überhaupt mijn posts wel gelezen? xD

20. wonkyfurball

wonkyfurball Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja net hahaha :$

maar je kan dus tot lvl 80 en hoeveel prestiges zijn er die heb ik niet gelezen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina