Een bug?
Nee hoor, dat is 100% scripting. Denk je dat het toevallig is dat die bal die kant op gaat?
edit
wacht laat ik het even anders formuleren, anders krijgen we een discussie waar we toch niet uit gaan komen.
''Ik persoonlijk vind het scripting/cheating, is gewoon mijn mening gebaseerd op kennis van de engine''.
Zo, dan kunnen we het laten rusten, mijn mening, en is niet van belang. ;-)
---------
ff wat anders, en niet geheel onschokkend. Ik heb gisteren fifa voor het eerst in 12 jaar een goede avond gespeeld. En ik was impressed. Voornamelijk over het online gedeelte. En aangezien ik alleen online speel, en pes eigenlijk een zootje is (als ik de meerderheid mag geloven)...
Hmmm... die darc side trekt nu wel erg hard aan. Nog eens een avondje beleggen, en even de pes patch af wachten, maar ik sluit niet uit dat ik voor fifa ga. (kan het bijna niet uit mijn bek krijgen)
Gewoon met NAC online gaan en alleen maar vershillende tegenstanders krijgen. En ik kom van alles tegen, heel veel kleine clubs net als NAC. Tsja, eerlijk is eerlijk, ik vond het rete vet.
Zo jammer he, moet je voor stellen dat je met pes dezelfde online mogelijkheden hebt. Dan is online 1000 keer leuker als nu. En een konami moet dat makkelijk kunnen maken, het is niks anders dan opties in je onlinemodes bouwen. (filters)
Ik zat me altijd te ergeren online. 30 potjes en dan 29 keer tegen barca of brasil. En dan de 30ste pot tegen bv sunderland. En ineens ontpopt een trage smerige schitjvoetbalgame naar een schitterende voetbal simulatie waar je lekker kan voetballen zoals het hoort.
Als je nu kan insetellen dat je alleen tegenstanders speelt van gelijke waarde, dan heb je deze game ervaring continu, op enkele cheaters en zo na.
Maar ach, kan blijven lullen, konami wil er maar niet aan.
Laatst bewerkt: 28 okt 2011