Ik heb een vraag Ik speel call of duty black ops maar nu zit ik in eem missie is het begin ging het goed maar nu is mij beeld zwart en zie alleen welke richting ik op moet weet 1 van jullie het mischien ????
Dit had ik ook gezien, snap alleen het nut niet echt. Het is wel leuk daar niet van. Maar is het nou niet echt heel uitdagend meer om op bijvoorbeeld Kino op een verre ronde te komen. Maarja ga het toch eens uitproberen.
Haat aan BO leaderboards! Ik ging voor de fun Nacht der Untoten doen met wat falende gastjes, kwamen we tot ronde 21 (dankzij mij ofc) en maar 1 van ons kwam op het leaderboard te staan
Heb ik ook, was met 2 andere op ascension tot ronde 27 gekomen, en bij mij staat nu nog steeds 17 ofzo.
Ronde 27 op Ascension is ook niet moeilijk, hè =P. Daar kan ik je wel mee helpen, als je tijd hebt... Nacht met 3 falende gastjes is fucking moeilijk xD
Ik heb de game toevallig vandaag voor het eerst geinstalleerd en gespeeld. (alleen SP). Ik zag trouwens dat die World at War Zombie map-pack vrij duur was via Ebay. Waarom kopen die mensen die daar interesse in hebben dan niet gewoon World at War...!?
Dit wordt gewoon weer supervet! Zo te zien nu met voertuigen waar je met je buddies in kan springen en al rijdend voor mayhem kan zorgen.
Wow, over 6 dagen al? Dacht altijd rond november ofzo. Helaas zit ik platzak en heb ik BO Xbox gesloopt maar wie wil nog op de PS3 spelen?
Ben echt benieuwd, want de zombie mode is voor mij toch wel doorslag gevend of ik deze game ga kopen?
Hoppa, net lever 23 gehaald op moon, eindigde met 28283 punten ofziets. Omdat alle graafmachines al in de grond zaten konden we niet meer weg uit het begin Alleen bedacht met te laat dat ik ook door een gersch had kunnen diven, zijn er nog mensen die binnenkort zombies willen doen? Morgen ofzo?
Jammer dat ik mn BO Xbox kapot gekrast heb Ik vind überhaupt lv 10 op Moon al een prestatie aangezien je echt gewoon wat aan zit te kloten
Zijn er mensen die dit nog spelen en dan de map kino ter toten? Ik speel geregeld bij een vriend op de PS3 samen daar zijn we tot 32 gekomen. Heb BO nu geleend voor de 360 speciaal voor zombies. De random mensen die je online tegenkomt zijn echter zwaar irritant. Eerste rondes proberen ze zoveel mogelijk punten te jatten en vanaf ronden 10 gaan ze constant dood omdat ze geen juggernaut kopen. Vanaf ronde 15 gemiddeld leaven ze en kan ik weer opnieuw beginnen.... Ik heb wel geen mic maar is niet bepaald nodig.