Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :lol:

    Als je niet weet hoe het werkt bljf er dan af.

    Je moet dezelfde handelingen weer doen die ze de eerste keer gedaan hebben toen ze de router hebben geinstalleerd. Factory defaults heeft natuurlijk al zijn settings ge-reset.

    Dus pak de ziggo of whatever installatie cd en handleiding er maar weer bij

    Wat voor router heb je en wie is je provider?
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Kan de netwerkkaart in de xbox defect gaan/niet goed meer werken?

    Ik heb namelijk sinds een tijdje bijna nooit meer een stabiele verbinding met xbox live. Heb van alles geprobeerd met router en modem: xbox in DMZ, automatisch IP toewijzen, xbox rechtstreeks op de modem aansluiten, nieuwe netwerkkabel...niks werkt. Ik kan wel gewoon spelen, maar bijna altijd met lag of haperingen tijdens het spelen.

    NAT staat gewoon op open als ik via de router speel. Mijn internetverbinding met pc is uitstekend (router en modem).

    Problemen die ik tegenkom:

    - Bijna altijd lag (vooral met fifa 12)
    - Haperingen van stemmen in partychat
    - Als ik mijn xbox aanzet logt hij nooit gelijk in op xbox live. Ik moet eerst mijn connectie testen, voordat ik uberhaubt verbinding kan maken.
    - Moeilijk games vinden (MW2)


    Ben er bijna van overtuigd dat het probleem in mijn xbox zit...vooral ook omdat rechtstreeks op de modem aansluiten dus geen verschil geeft. Iemand enig idee?
     
  3. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:
    Ik heb een router die beschikt over zowel 2.4ghz als 5 ghz. Hoe kan ik mijn xbox aansluiten op 5ghz?
    Welke provider?: Caiway
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:kabel

    Router

    Welk merk router heb je?: Netgear
    Welk router type?: WNDR3700
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: draadloos
     
  4. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al gefixt. Reset to factory defaults werkte eerst niet, maar nu wel.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan niks downloaden nu op Live, alles geeft een error.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik moet elke keer test connection doen omdat ik anders niet kan connecten met live, heel irritant, iemand een oplossing? 8) (hij doet het gewoon altijd na test connection)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wireless of bedraad en hoe is je portforwarding geregeld?
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Snap gewoon soms echt helemaal niks van dingen, vanochtend nog alles goed. Toen ging ik weg, kom tegen zessen thuis, en geen enkele internet. Lag echter niet aan mijn provider of modem, maar gewoon de wireless router. Heb stekkertje eruit gehaald en weer erin, hielp niks. Dus weer een 'reset to factory defaults' de juiste ports voor 360 open zetten en het werkte weer.

    Maar dan andere problemen.... Battlefield 3 binnen.

    Ben nu al 2x van Live afgegooid en op dit moment kan hij ook gewoon niet connecten. Ook toen ik wel even verbinding had kreeg ik EA connection errors en troep. Is mijn router opweg naar het hiernamaals....langzamerhand?

    Gekke is, tijdens dat Live eruit flikkert..heb ik wel gewoon internet op de laptop.

    Ik deed net een network test op de 360 en hij zegt ineens dat mijn statische IP niet werkt, het IP is al in gebruik door een ander device. Dit is echt gelul, dit heb ik al zolang in gebruik en ineens vananavond helemaal mis?
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm, gek 'probleem' hier. Mijn xbox logt niet meer automatisch in. Ook als ik connect to xboxlive aanklik krijg ik meteen een foutmelding. Als ik dan test connection doe is er niets aan de hand en is XboxLive prima te gebruiken. Dus: steeds test connection en weer opnieuw inloggen. Hoe kan ik dit voorkomen?

    Extra info: Internet komt uit de muur, naar een ethernet hubje die het verdeeld over mn macbook en mn 360.
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Dit heb ik dus ook al een tijdje. Alleen heb ik een ethernet kabel van xbox naar router lopen. Geen idee hoe dit op te lossen is. Ik heb er eigenlijk al mee leren leven (we krijgen binnen twee weken glasvezel dus hopelijk dan geen gezeik meer)
     
  11. kalashnikov94

    kalashnikov94 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:
    Xbox wil niet verbinden met internet
    Welke provider?:
    Tele 2

    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:
    adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:

    Modem

    Welk merk modem heb je?:
    Davolink
    Modem type?:
    DV-2020
    USB/ Ethernet?:
    ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:
    Windows

    Router

    Welk merk router heb je?:
    Sitecom
    Welk router type?:
    -
    Welke firmware?:
    -
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:
    Met ethernet aan een kastje dat draadloos signaal verzend een kastje beneden en vanuit dat met een ethernet kabel de modem in.

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    W: 0000 - 000B
    X: 0000 - 000D
    Y: 0000 - 0000
    Z: 8015 - 1904
    ID: FFFF - FFFF
    Wat heb je geprobeerd?:
    de instellingen op automatisch gezet en 1 automatisch en de ander niet en vice versa. Instelling veranderd, IP, etc, opgezocht en ingevoerd.
    Waar stopt de test?:
    tussen network en internet.
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
    My DNS server can't resolve the names of the xbox LIVE server or Xbox.com
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hallo,

    Ik heb sinds vanmiddag OPEENS connectie problemen. Het is echt heel erg vaag. Ik kan met heel weinig mensen nog maar connecten maar de NAT staat wel open. Het was ook zomaar oppeens gebeurt terwijl ik met iemand in een party zat. Iemand een idee hoe dit te verhelpen? Het gebeurde ook tijdens het call of duty mw 3 spelen. maar denk niet dat het hieraan kan liggen.

    alvast bedankt!
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    al opgelost!
     
  14. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen of slecht een game joinen in MW3 mijn NAT staat open. bij andere games heb ik daar nooit last van gehad. wat kan dat zijn? ik zit bij Caiway,heb een lynksis g WRT54g2, heb de laatste firmware gedownload.UPnp verbinding met een draad aan de router.
     
  15. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb vandaag een nieuwe Xbox Slim gekocht aangezien mijn oude xbox mijn disc niet kan lezen. Toen ik thuis kwam heb ik de xbox aangesloten en heb alle stappen gevolgd, Maar toen ik bij xbox live kwam moest ik een update downloaden maar dat lukte niet. Toen heb ik de update via pc gedownload en weer op usb gezet en in me xbox gezet maar dat lukte ook niet. Toen deed ik test connection en bij Internet - Xbox live stopte hij een ik moest port 3047 openen heb ik gedaan maar geen resulaat. Bij me andere xbox kan ik gewoon online
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe is je oude xbox aangesloten en hoe wil je de nieuwe xbox aansluiten?
     
  17. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon met een ethernet cable maar ik bedoelde dat het me niet lukt om die port te openen
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Staan de poorten open in je router/modem ?
     
  19. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem ik weet niet hoe ik die port moet openen ik heb een sweex RO003 en heb gezien dat ik moet inloggen via mijn webbrowser heb ik gedaan en dan zie ik virteul server ect.. Kan ik xbox support niet bellen ?
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan natuurlijk xbox support bellen
     

Deel Deze Pagina