[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
  2. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Die gast is echt pro.

3. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand interesse om horde mee te halen van wave 1 tot 50 op insane?

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is misschien wel handig voor iedereen om te weten, in Gears 3 kun je net zoals in Gears 2 gewoon weer in rank gereset worden zonder reden. Naast je rank verliest je ook al je medals, ribbons, etc.

Om dit te voorkomen kun je een backup van jouw data maken op een USB-stick.
    Hier een link naar een post die uitlegt hoe je dit kunt doen:
    http://forums.epicgames.com/threads...ars-files-before-it-happens-Recover-your-Rank...

Even een samenvatting hoe je een back-up maakt:
    1. Sluit USB-stick aan op 360
    2. Op het Xbox Dashboard, ga naar System Settings, dan naar Memory.
    3. Klik HDD van je Xbox, ga naar Games, ga naar Gears Of War 3.
    4. Zoek je skins/DLC op (Season Pass, Griffin, Pre-order characters, wapen skins, etc.), druk op Copy en kopiër naar de USB-stick. (Zo heb je ook van je DLC een back-up, als de traditionele manier van DLC terughalen niet meer werkt)
    5. Start Gears 3 op, druk op Start en je moet kiezen welke opslagruimte je wilt gebruiken. Kies de USB-stick.
    6. Controleer of je rank klopt en je medals kloppen. Speel iets zodat je XP krijgt (snelste is waarschijnlijk Private Warzone op Casual tegen 1 bot met 1 round to win)
    7. Nu je XP verdient hebt, heeft het spel een save file voor jouw aangemaakt op de USB-stick. Ga terug naar het Dashboard en ga weer naar System Settings, Memory en kijk of op de USB-stick nu ook jouw 'Player Data' staat bij Gears 3. Dit is nu jouw backup file. Je USB stick heb je nu niet meer nodig, je kunt nu weer gewoon verder spelen op de harde schijf van de Xbox, maar mocht je dus gereset worden dan kun je altijd terugvallen op de USB stick.

Als je nu gereset wordt doe je het volgende:

Stop USB stick er weer in. Speel Gears 3 en kies bij storage device USB. Nu heb je alles weer terug zoals het was sinds jij voor het laatst een back-up hebt gemaakt, speel weer een match. Ga daarna terug naar het menu waar je op start moet drukken, druk op start en kies nu HDD, en je hebt alles weer terug (zoals het op de USB stond)

Ik heb het net zelf met meerdere accounts geprobeerd en ik verloor niks tijdens dit proces. Wat misschien handig is om elke keer dat je grote voortgang gemaakt hebt, opnieuw de backup file bijwerkt, bijvoorbeeld elke week. Is natuurlijk niet verplicht, maar dan is de val minder groot als je daadwerkelijk gereset wordt.

Dit fixt alleen de reset issue, de freezing glitch bestaat helaas nog steeds. Hopelijk wordt die gefixt met de volgende Title Update (waarschijnlijk) aankomende dinsdag. Als iets niet duidelijk is, laat het me weten of kijk even in die link die ik gaf. ;)

P.S. Je kunt je Player Data niet op de normale manier kopiëren, alleen verplaatsen maar daar schiet je niets mee op. Je Saved Campaigns kun je ook niet kopiëren, en kun je er ook geen back-up van maken volgens mij.

Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  5. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Ben om 13:30 thuis, kunnen misschien wel effe spelen? Ben wel niet de grootste pro ooit maar ik weet wel van wanten op het tactisch opzicht! PM me maar

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    crap!!!! bijna horde command pack... maar Uncharted 3 is uit en Batman Arkham City AARGHH

7. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    first world problems :p

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zit nu in de laatste act van de campaign, gewoon geweldig, ik vermaak me er prima mee. Mijn vrienden moeten toch echt behoorlijk gerushed hebben want ik zit nu op 9,48 uur. Ik rush niet, maar het is ook niet dat ik super traag speel ofzo. De 'run' button gebruik ik amper, want het normale rennen is al genoeg. Neem wel regelmatig de-tours zodat ik collectables ontdek.

En tja, genoeg van die gebieden zijn prachtig gemaakt, die ga ik gewoon een beetje bekijken. Echt blij dat ik besloten heb de campaign eerst in m'n eentje uit te spelen, in co-op wil iedereen z'n eigen ding doen en dat schiet niet op. Zo zie je maar weer hoe erg het kan verschillen, de ene noemt de campaign hardstikke kort en de ander vind hem lang genoeg :)

Act 4 chapter 6 is trouwens ....fucking gruwelijk! Maar das oud nieuws voor de meesten van jullie denk ik.

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Die Hammerburst moet echt niet verandert worden. Als je kills constant worden gestolen omdat je moet reloaden dan doe je als gebruiker iets fout. Ik hoop echt dat EPIC niet toe gaat geven aan alle mensen die de moeite niet nemen om het wapen te leren beheersen.

Het moet natuurlijk geen Lancer-kloon gaan worden, iets dat veel mensen blijkbaar wel willen...:{

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb vaak dat ik net moet reloaden als ik iemand down heb hoor.. snel switchen naar snub dan
    maar nooit als storend ervaren

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het eerst bijna altijd, na het wapen meer gebruikt te hebben bijna niet meer, in ieder geval niet dat ze gestolen worden. En inderdaad, je kunt altijd snel wisselen naar je pistol...

Sowieso dat de Hammerburst sneller downt dan de Lancer, dus een kleinere clip is dan zeker niet zo heel gek.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    gewoon lekker laten. ik vind em beest

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bij de event calender staat iets van "Mission Impossible" ofzo. Dat je eind november een skin kan winnen, maar je moet er dus wel iets voor doen. Ik ben benieuwd wat het is. :)

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Me too.

Horde 2.0 blijft echt leuk vind ik, had verwacht dat het wel saai zou worden na een tijdje maar dat ervaar ik niet zo. Laat Horde Command Pack maar komen. :)

EDIT: Volgende event wordt waarschijnlijk 'Can you dig it?' playlist. Oftewel, waarschijnlijk een playlist met de focus op Diggers. :9

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag uitgespeeld, geweldige campaign, paar echte kippevel momenten ook. Het leert me ook gelijk nooit meer teveel naar anderen te luisteren, in mijn geval mijn vrienden, dat de campaign ongelooflijk kort is. Ik check nooit de tijden om te zien hoe lang ik over een game doe. Maar door al dat 'geklaag' van een paar vrienden dat ie zo kort was, besloot ik de tijd eens op te nemen gewoon.

Uitgespeeld op hardcore in 12 uur en 11 minuten. Was geen rushjob, maar absoluut ook geen slakkentempo. Paar keer dood gegaan, en die zitten hier bij in.

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik! Volgende week heb ik wel tijd, alleen niet op woensdag avond. Voeg me maar toe.

17. sampert

sampert Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel zin.

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    De reload is ook véél sneller. Je hebt echt geen perfect reload nodig midden in een gevecht. Ik knal regelmatig meerdere mensen achter elkaar neer met dat ding.

Ik heb zelden te weinig kogels om het af te maken.

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    hey mensen ik moet even snel iets weten. wat hebben ze precies aan de swap verandert twee dagen terug?

Mercy:
    die torque/digger daar in het midden en nades in de kerk. geen boom en digger meer in de kerk. Dat was alles toch?

20. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Yup had liever gezien dat ze de poort van de kerk open hadden gemaakt zoals het ook in horde is.. Vond dit zelf een beetje nutteloze aanpassing aangezien je nu alsnog met power weapon in de kerk kan campen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina