shit geen punten, (deels) kappote bak.... meteen maar ff Catalunya? Erg gaaf en eindelijk een keer serieus racen Thanks!!
Ach ja ik zeg "meedoen is belangrijker dan winnen". Plek 7 voor een amateur is best OK! Ik snap alleen niet dan mensen in de zelfde auto 6 seconden per ronde sneller zijn?
Ik werd ook in de eerste ronde van de baan getikt. Maar inderdaad, meedoen was voor mij al meer dan genoeg. 16 rondjes is wel een aanslag op je concentratie
vond het ook wel tof dat je motor ook slechter wordt, mijn turbo die werd steeds rauwer! klinkt als een slechte ziekte, een rauwe turbo!
Persoonlijk is mij dat niet zo opgevallen, waar ik wel last van had waren mijn bandjes. Het was de laatste 2 rondjes net als het rijden op ijs ..
Ik had tm ronde 6 nog leuke gevechten met Denvan, totdat ik de pit en wilde en tegen het tussenstuk van de pit aan reed, toen was mn bodykit naar de tering. verloor toen 2/3 seconde per ronde
True! Even foto maken van het moment EDIT: begrijp de ophef over die crash van Koellebobes niet echt, het is gewoon een ongelukkige botsing. Even later ramt Koellebobes nog een andere auto vol van de baan, wat ernstiger lijkt dan de crash van asjemenou en Koellebobes.
Als je 'onze' race terug kijkt zie je me alleen maar fouten maken bij jouw in de buurt. Daarna ging het een stuk lekkerder.