[yt]wXw6znXPfy4&feature=related[/yt]
Siemenn, kiss ass. Nee even zonder grapjes, bedankt voor het compliment.
We hebben nu 5 man, maar het is niet echt allemaal vast. (Godsmack, ArtificialFaith, Ralluf, R Stapert)
Ik wil eerst kijken wat er allemaal beschikbaar kan zijn en welke formatie het beste zal lopen en hoe de chemie is. Als de groep goed is, het lekker speelt tussen elkaar en het goed loopt qua resultaten dan wil ik het beschouwen als een 'vaste kern'.
Wat ik dan wil is een selectie maken van spelers waarvan ik weet, die zijn goed, geen gezeur, gevoel voor humor en passen in het plaatje. Dan nog de kwaliteiten uit kiezen en dan kunnen we werken aan een formatie en tactiek. Ik ben gewend van Fifa 11 te spelen met 3 man max, 5-2-2-1 formatie met de spits vrij voor de Any, in dit geval ik, zodat de Any's speler voorin blijft hangen mits er niemand op zijn plek gaat spelen zodat de Any zakt.
Maar, ik heb nu inmiddels al wat pro clubs gespeeld met Fifa 12 en daar merk je toch een verschil. Met name dat het nu tegen de CPU 'any' het vervelend spelen is.
Goed ik wil dus een team oprichten met een groep gezellige gasten, waar een goede chemie in zit en waar we erg goede resultaten mee kunnen halen.
Zelf kan ik wel de any spelen, heb gemerkt dat als anderen mijn rol overnemen het toch niet loopt zoals 'ik het zou willen'. Ben dan ook snel met opbouwen, goed met passes inschatten en situaties twee stappen van te voren beslissen. Wil dan niet als een groot ego klinken maar zo zie ik het.
Wat dus een vereiste is is activity, humor, skills en chemie (en een headset).
Wat we dan zoeken is een keeper, twee verdedigers, 1-3 middenvelders en 2-3 aanvallers.
Zelf vind ik het altijd fijn om zelf de verdediging in hand te hebben, maar mits er ervaren verdedigende krachten zijn die goed samen kunnen werken met de Any dan zou het goed moeten lukken.
Oh en ik ben vooral van de snelle aanvallen, het tikken, buitenspel diepte pass geven etcetera. Dat is mijn 'way of play'.
Overigens zal ik twee krachten van Fifa 11 nog even polsen, Robbin92 en Reuj. Twee spelers waar het erg goed mee liep in de aanval.
Laatst bewerkt: 30 okt 2011