De achievements zijn bekend. 1000 punten voor MGS 2 en 3 1000 punten voor Peace Walker En nog steeds geen reden waarom wij in Europa maanden moeten wachten tot hij uitkomt, terwijl hij over een aantal dagen al in de US en Japan etc uit komt.
Ik denk de klassieke reden; hier in Europa heb je landen die per se hun eigen taal erin moeten hebben. En dat kost meer tijd dan alleen Engels voor de US...
Alleen zijn dit geen nieuwe games, maar games die al jaren in Europa uit zijn. Ze hoeven de games niet meer te vertalen, omdat die er allang liggen. Dus die vlieger gaat dit keer niet op. Ik denk dat ze hun kansen willen spreiden, omdat november een drukke maand is en ze niet willen dat iedereen de COD's gaat halen en MGS vergeten. Ik zou anders geen reden weten waarom Europa 3 maanden moet wachten.
Dan mogen ze me altijd bellen, ik heb nog wel een kopietje liggen van de games, mogen ze die wel ff lenen
Ha, ik heb ze ook nog; althans de PS2 games van 2 en 3. Verkopen doe ik ze ook niet, want ze leveren toch niets meer op. Dan houd ik ze liever zelf. Staat ook wel leuk in de vitrinekast samen met de phat Playstation 2.
Als iemand meer info heeft over de Amerikaanse versie van MGS HD Collection en regio lock dan hoor ik het graag. Hoop nog steeds dat de Amerikaanse versie regio vrij is zodat ik em kan importeren. Games als Castlevania LOS van Konami waren ook gewoon regio vrij, dus heb nog een klein beetje hoop hem dit jaar nog te kunnen spelen.
De Review van Gametrailers staat online. Maar de US versie is niet regiovrij, dus je kan hem niet importeren, dus zullen we hier nog 3 maanden moeten wachten tot hij uitkomt. Tegen die tijd komt hij is de meest game heavy periode van volgend jaar uit. Met concurrenten als Mass Effect 3, Bioshock Infinite, Max Payne 3, Borderlands 2, Aliens: Colonial Marines, om er een paar te noemen. Dat Konami besloten heeft de game in Europa achter te houden om hem precies in deze periode uit te brengen is mij een raadsel. Als grote MGS fan had ik hem op dag 1 gehaald als ie vandaag was uitgekomen, maar volgend jaar ga ik in die periode toch echt eerst voor een Mass Effect 3, Bioshock Infinite en Borderlands 2. Ben wel benieuwd of ik hiermee de enige ben, die MGS volgend jaar eerst laat liggen en deze later wel eens haal.
Ik denk dat ik hem ook later haal, heb niet echt noodzaak om die game direct te halen. Maar dat zie ik tegen die tijd wel, misschien dat ik dan van gedachten ben veranderd.
Ik haal em wel meteen.....komt ook doordat ik de game al had gepre-ordered. Maar had ik dat niet gedaan, had ik em ook meteen gekocht. Van dat rijtje ben ik toch alleen maar geinteresseerd in Mass Effect 3.
De game zojuist gekocht via Ebay De PS3 versie, die is toch regiovrij. Aankomende week komt ie binnen
Ik ga hem ook halen op de dag dat die hier uitkomt. Ben altijd wel een MGS fan geweest dus moet hem hebbuh hebbuh hebbuh \o/
Tjaa deel 3 is echt vet, alleen zo vaak uitgespeeld dus daarvoor hoef ik hem iig niet te kopen. Enige dat me wel aantrekt is peace walker, deel 2 mogen ze houden
Deel 2 was zeker een tegenvaller. En nee, niet per direct door Raiden. Mijn god, wat had ik een HEKEL aan die Rose gekregen. "WTF interesseerd het mij welke dag het is trut, ik ben bezig met een idioot gevaarlijke geheime missie. Opzouten met dat gezeur!" Hopelijk kun je deze keer de texten met haar meteen helemaal skippen. En toch....door deel 4 toch weer zin gekregen om dit 2de deel weer eens te spelen. De enige Metal Gear game op de alle generatie Playstations die ik maar 1 keer uitgespeelt heb. Ha, weet nog goed dat ik echt blij was dat ik de game uitgespeelt had. Kon ik em meteen verkopen (ook de enige MGS game die ik verkocht heb, de rest heb ik nog steeds!).
Of dat Raiden tegen haar zei dat hij moest braken toen hij iemand vermoord had terwijl je ondertussen al dozijnen aan tegenstander om had leven had gebracht als een pro voordat dat gesprek plaats vondt
^Vond MGS2 best ok. Ok Raiden was heel erg gay, en die chick super irritant, maar verder vond ik het best ok als je daar door heen kijkt. Op die boot in de regen is nog steeds 1 van de betere MGS settings. Als die MGS Collection ergens volgend jaar binnen komt begin ik iedergeval eerst aan deel 3 aangezien dat de enige MGS is die ik nog nooit heb gespeeld en juist dit 1 van de vetste delen moet zijn. Vindt het wel erg balen dat we hier nog zolang moeten wachten, helemaal aangezien ik iemand in mn friends list heb die de game bijna elke dag speeld.
MGS2 was ook wel een goed uiteindelijk maar de verwachtingen waren te hoog en er zat teveel onzin in om echt een topper te zijn. MGS3 was weer op het goede pad en is ook mijn favoriete deel uit de serie, jammer genoeg is het zo nu en dan wel een beetje klungelen met de controls.