[PC] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Er zijn hier mensen gewoon slechter dan ik. :cool:
    Jeej! :D

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Lol:p Maar nu heb ik een doel;) (de grap is dat ik op 360 de game dan allang zou heb weggeflikkerd, maar op PC kan het me veel minder schelen, de gameplay is gewoon te vet)

Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Niet dat ik heel veel care om m'n score, hoor. Ik geniet sowieso. BF is de enige online game (shooter) die ik speel en dat is precies om deze reden. Het is gewoon te tof.

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Lol! Maar wat is jouw Origin-naam Max? Kan me leuke potjes Medal of Honor met jou heugen namelijk :)

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    MaxQubit (dus zonder de spatie)

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Toegevoegd. Helaas nu onderhoud van EA

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik haat het dat BF zo goed en tof is.
    Elk ander spel had ik allang terug gebracht, door de midden gebroken, in de fik gestoken etc als ik de problemen had als wat ik nu met BF heb.
    Is dat het zo'n top spel is als het wel werkt!

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Haha inderdaad! Ik blijf genieten van die ontploffingen en de rpg's die langs je hoofd suizen! Nu nog ff een headset kopen waarmee ik ook kan lullen in een microfoontje en dan is het helemaal goed :) Mijn huidige headset kan dat niet namelijk, geluid is wel prachtig!

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik voel met je mee. Ik heb ook 2 dagen moeten k*tten voordat 'het' (meestal) werkte. Voor de gemiddelde gamer (zeker een pc nieuwkomer) genoeg reden om de prullenbak op te zoeken.

Echter, ik wist met pc gamen waar ik aanbegon, en ook DAT is uitgekomen. Lekker PC gamen vereist doorzettingsvermogen, hw/sw kennis en een flinke dosis GELUK:D ... Succes!

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat lijkt mij inderdaad ook een gruwelijk vette unlock, proximity sensor is helaas compleet waardeloos omdat de range simpelweg te kort is. Kan niet wachten tot ik under the radar en de grotere minimap geunlocked heb.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Gelukkig staan er ook niet meer 20 mensen te wachten op een jet spawn, wat was dat erg in de beta zeg :lol:, ik kan nu bijna altijd wel in een jet stappen, ideaal :). Een maat van mij wil ook wel eens in een jet vliegen, alleen is de grootste vijand van hem dan hijzelf :+

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook, net als met een heli. Ik kan dat op de consoles echt niet, dus ik waag me er nu ook nog niet aan.

Kan iemand hier uitleg over geven hoe dat sturen dan werkt met jet/heli?

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jaa ik ben idd ook echt een noob... heb in geen 6 jaar op de PC een shooter aangeraakt alleen MMORPG's dus voor mij is het echt fucking wennen weer, altijd op PS3 / Xbox 360 etc gespeeld. Dus even weer inkomen en dan moet het wel weer lukken:p Alleen is het gewoon kut dat als ik ga vliegen in bijv een apache, ik binnen 10 seconden gelocked word. en zonder flares etc is dat nogal bagger...

14. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Helicopter vliegen vind ik ook erg lastig. Vliegtuigen gaat dan wel weer, al heb ik dat nog niet gedaan met BF3 (De laatste Battlefield die ik heb gespeeld was Battlefield 1942 & Vietnam op de PC :+)

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik heb er verbazingwekkend nooit moeite mee, ik speelde 10 jaar geleden ook altijd vliegtuigsims, misschien dat dat geholpen heeft :+ Helikopter is inderdaad wel wat lastiger, ik heb nu wel de controle over de heli, beetje stil vliegen en de targets raken gaat opzich wel goed af, ook al heb ik nog niet zoveel in de heli gezeten :+

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
  17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Het vliegen is met helikopter en Jet geen probleem bij mij... kan met een helikopter hoeveren, recht aimen, stil houden en mee draaien etc, met Jet ook alleen ik word gewoon te snel gelocked..

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik dacht ik voeg me toe aan het Origin lijstje. Leek het niet te doen, maar nu sta ik er 3x in:D ... let op: IK BEN BAGGER:)

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
  20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina