[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff 2,5 uur heerlijk gespeeld met 1 wapen (ben de naam vergeten maar het zat in de Medic klassen) Nu ik net weer een nieuw potje wil spelen krijg ik opeens weer last van de wapen glitch, kan mijn favo wapen opeens niet meer kiezen het is zelfs uit mijn lijst verwijderd :confused:
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben echt een recon speler. Vind het heerlijk om meer stealth te spelen om zo de mensen in de front line te helpen door te spotten (wat niemand doet:mad:) en sniperen. Mis nu alleen wat Anti-Armor bij de recon.

    Zo nu en dan assault en engineer, de laatste is ook een heerlijke klasse waar ik vaak hoge scores (hoger dan andere klasses) mee haal. Support vind ik niet leuk om te spelen, in BC2 ook al niet.

    Ik heb nog niet genoeg gespeeld om te kunnen vergelijken met o.a. de vorige Battlefield games.
     
  3. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt inderdaad hardcore mode (zelfs infantry mode, geen idee wat dat is). Je kan dit instellen als je via de server list je zoekresultaten aanpast. Jammer genoeg kan ik alleen maar servers vinden via quick match, dus ik kan niet aanpassen of ik wel of niet hardcore wil spelen; en dat wil ik dus wel! :+

    @ BlackTerror

    Ik ben ook een recon speler, maar hoe spot je ook alweer? Gewoon met de (back) knop?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ja klopt vind persoonlijk de L3 button beter werken zoals ze bij gow3 hebben gedaan.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kan nu al niet meer wachten tot 18:00 als ik klaar ben met werken 8)
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ben 10 jaar een xbox/360 gamer geweest en nog steeds trouwens, maar met BF3 multiplat ben ik toch voor BF3 naar pc gegaan. Een enorme trendbreuk en denk dat er zo meerdere gamers zijn. In de pc sectie leg ik uit waarom. http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4441439&postcount=998

    Het komt eigenlijk maar op 1 ding neer. De 64p versus 24p. Het is, voor mij, een te belangrijk gameplay element om dat naast me neer te leggen. In dit 24/64p gebeuren is HELAAS(!) de console variant inferieur, en dat doet me pijn. Ik leg de schuld bij MS (en Sony, maar vooral MS omdat xbox toch eigenlijk met FPS is groot geworden, ik zeg Halo)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  7. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar ik de weapon stats kan vinden. Ik neem aan dat de verschillende wapens ook verschillende dmg doen, een andere accuracy hebben etc.
    In BFBC2 stond dat nog bij de wapens zelf ingame, maar ben het nu nog niet tegengekomen?
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Daar heb ik ook al naar lopen zoeken inderdaad. Ik sta ook op het punt om de M4 te unlocken maar de M4A1 heb je al vanaf het begin, wat is het verschil tussen die beide guns? Ik vind de fase zonder scopes namelijk heel erg vervelend spelen en dat zorgt er toch voor dat ik niet vaak met nieuwe guns begin.

    Wat betreft de klasses, ik ben net zoals Delphiki een liefhebber van de engineer klasse omdat die gewoon een oplossing heeft voor elke situatie (voor zover dat kan in BF) en ik ben dan ook blij dat je gewoon met SMG kan spelenin die klasse. Volgens mij moest in BF2 met shotgun spelen als engineer met het gevolg dat niemand die klasse speelde. Wat verder op valt is het gebrek aan balans, ik speel eigenlijk vrij verdeeld omdat de balans in de teams vaak ontbreekt. Hoe vaak ik wel niet in een team speel met alleen maar support mensen die nooit ammo kistjes gooien is echt ongelofelijk. Bij mij is de stelregel ongeveer: defender als engineer en attacker als medic. Dan beteken je het meest voor het team. Ik kan overigens niet wachten tot ik de UMP heb. Dat was echt veruit mijn favoriete gun in CoD, Bad company en Bad Company 2.
     
  9. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je deze lijst vinden?

    Support is een leuke klasse, gooi altijd ammo-packs neer en krijg daar leuke punten voor, maar 1 vs 1 tegen een engineer of assault verlies ik bijna altijd.....ben nu ook overgestapt voor engineer op de grotere maps en lekker voertuigen slopen :)
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Via Battlelog kun je die lijst vinden, ik denk dat je ook de stats van wapens daar kunt vinden.
     
  11. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff kijken, maar helaas Battlelog ligt eruit.... ik ga zo wel weer even kijken
     
  12. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke naam en paswoord zijn dat dan? Niet je gamertag toch? Of de EA inloggegevens?

    Edit: Gevonden EA inlogggevens, idd servers zijn down ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    The BF3 Statistics Engine is currently down. :F:
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    EA server onderhoud :+
     
  15. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al is het op Battlelog te vinden, vind ik het toch vreemd dat ze dat niet ingame gedaan hebben...die stats zijn gelukkig ook niet belangrijk..


    EDIT: Servers zijn weer up.. even kijken
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Grappig, ik speel in Conquest juist altijd zo agressief mogelijk als Engineer.

    Altijd meteen naar de 2e of 3e vlag vanaf de eigen spawn, alles vol met mijnen gooien en zo snel mogelijk al hun voertuigen slopen :+

    Vlaggen aan de eigen kant van de map gaan verdedigen is jezelf al een beetje in de underdog positie plaatsen en dat moet natuurlijk niet. Meteen er vol in vliegen.

    Maar in Rush kan ik me er wel iets bij voorstellen (heb nog amper Rush gespeeld. Paar keer Damavand peak om te kijken hoe dat parachutespringen van die berg af is :) )
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel eigenlijk alleen maar met de Assault wapens. Ik heb nu bijvoorbeeld de F2000. En hij is echt geweldig, dus een tip voor iedereen. Ga je focussen op één kit (dus Assault, Engineer, Support, Recon), want dan krijg je constant nieuwere en betere wapens. Het wapen dat ik nu heb ik zo goed dat ik drie man kan killen en dat ik maar 50% leven mis, omdat mijn tegenstander allemaal zo snel dood gaan.
     
  18. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel wat gevonden maar niet echt duidelijk hoor:

    M416:
    Auto fire: Yes
    Single shot fire: Yes
    Burst fire: No
    Rate of Fire: 750
    Ammunition: 30 [5.56x45mm NATO]
    Range: LONG

    AK74M:
    Characteristics
    Auto fire: Yes
    Single shot fire: Yes
    Burst fire: No
    Rate of Fire: 650
    Ammunition: 30 [5.45x39mm WP]
    Range: LONG


    Onbegrijpelijk dat ze de wapen niet meer specificeren! Wat is "Long" bijvoorbeeld in de range klasse. En waar is de dmg staat die het wapen doet??
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel vrijwel altijd Rush inderdaad omdat ik de spreiding van de spelers met conquest altijd wat groot vond op de 360. Gisteren heb ik echter wel wat leuke conquest potjes gespeeld dus ik zal jouw tactiek eens proberen.
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina