[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 dvd, installatie is iets van 3.8Gb

2. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hmm... op de officiële video's zag het er aardig mooi uit. Maar ik denk dat mensen teveel verwachten, dat het net zo mooi wordt als bijv. de BF3 SP met de Hi-res texture pack geïnstalleerd. Dat kan gewoon niet. Oblivion was ook niet de allermooiste. En daarbij, het is een RPG. Content > Graphics imo.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit lijk je onderhand een beetje te doen bij elk spel wat bijna uitkomt/net uit is. Je 'druk' maken over graphics, duur etc. Relax, tis maar een spelletje :)

4. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt sowieso niet minder dan Oblivion, minimaal hetzelfde, met wat betere lichteffecten etc.. Als dat zo is ben ik al tevreden :)

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Blasfemie!

:+

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat is absoluut zo, en volgens mij verwachtten sommige mensen ook Witcher 2 graphics, maar dat ging uiteraard niet gebeuren. Witcher 2 is niet echt open-world en Skyrim wel, dan kun je zulke graphics niet verwachten.

Hoe dan ook, ik heb de desbetreffende video een beetje doorgeskipt, en tja..er zitten lelijke stukken bij en ook mooie.

http://www.dailymotion.com/video/xm1fjq_skyrim-leaked-intro-part-1_videogames

HD aanzetten.

No friend, just Skyrim voor zover ik weet :D.

Met Gears 3 niet, Batman AC niet, games uit 2012 niet. Ok toegegeven, ik maakte me wel druk om BF3's graphics en Skyrim dus, maar puur omdat Oblivion toch wel één van mijn favo 360 games is, dus ik til zwaar aan de opvolger :)

Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh wat naar dat ik weinig geld heb deze maand, hopelijk kan ik Skyrim er nog uitpersen 8).

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Alsof je Skyrim gaat spelen voor de graphics...
    Bij games als Forza vind ik dat belangrijk, maar bij Skyrim echt niet.

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.953
    Al ziet ie er precies hetzelfde uit als Oblivion. Care.

10. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Het is waarschijnlijk een zeer overbodige tip voor de fantasy fans maar degene die niet op Skyrim kunnen wachten vinden misschien een leuke op warmer in de serie Game of thrones. Het heeft niks met Skyrim te maken maar beide werelden (de serie en Skyrim) vertonen absoluut raakvlakken en de sfeer is ook vergelijkbaar. Een aanrader dus!
    en nu maar af wachten op alle die hards die de boeken hebben gelezen :p

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nee echt niet? Poeh nou ik wel hoor, die graphics van het sneeuwgebergte en dungeon met prachtig lighting-effecten en watervalletjes in die E3 video? Ik vond dat echt geweldig, en zéér indrukwekkend voor zo'n grote game. Ik vind juist bij dit soort games graphics wel heel belangrijk, als alles echt lelijk zou zijn, dan kun je toch niet echt volop genieten van een game?

Het is absoluut niet het belangrijkste en het is inderdaad; gameplay>graphics. Maar een prachtige waterval of gebergtes voegen echt wel toe aan die 'experience' :D

12. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah je hebt gelijk, ik vind zelf dat gameplay > graphics anytime, maar bij skyrim vind ik het natuurlijk geweldig als je door een wereld kan lopen wat ook fantastisch uitziet..

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Maar jij bent dan ook een graphics whore :+

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ben ik het mee eens, ik vind graphics absoluut heel belangrijk in games, lijkt mij ook vrij logisch :D. Het geldt eigenlijk voor heel erg veel games vind ik, als de gameplay al ijzersterk is en ook de graphics zijn echt heel erg indrukwekkend, dat maakt de boel alleen maar nog veel beter. Je hebt ook mensen die graphics boven gameplay plaatsen en dat schiet dus echt niet op, een game kan nog zo goed eruit zien, als het crap speelt heb je er niks aan.

Als de graphics van Skyrim gewoon net als Oblivion waren geweest, had ik dat echt shit gevonden. En schandalig, want de technologie staat alles behalve stil. En door games als een Witcher 2 raak je gewoon wel verwend, en ga je minstens enigzins vergelijkbare graphics verwachten. Maar goed, ik dacht dat dit voor bijna iedereen op ging, dat een game alleen maar beter is als de graphics ook fantastisch zijn. Guess not :D

Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mooie graphics zijn ook bij RPG's wel zeker van belang en ze werken sfeerbepalend. Bethesda is zich daar overigens altijd wel bewust van geweest...

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Al zou het niet zo scherp zijn of al heeft het minder pixels dan Gears of War, dat doet er niet toe. Ik weet zeker dat er genoeg te zien is, dat is het belangrijkst.

17. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Game of Thrones _O_
    Vind Skyrim er ook veel op lijken inderdaad.

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Als het er net zo uit ziet als een dragon age 2 dan ben ik al tevreden. Bij dit soort games maak ik me er minder druk om.

19. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
  20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bethesda is goed in het neerzetten van sfeer. Fallout 3 is niet moeders mooiste. Karteltjes, hoop grauw, vlakke textures. Maar dat is als je naar de individuele stukjes kijkt. Neem jet het totaalplaatje dan werkt te grauwe kleurstelling, de kartels zie je niet en je zit in de wereld.

Sfeer -> graphics.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina