[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Sloober, toch blijf ik het een slechte zaak vinden van Dice/EA dat ze dit niet ingame geplaatst hebben. (en toch hou ik van de game hoor!)
    Je zal dat maar allemaal moeten gaan testen..pfffffff8)
     
  2. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    en unlocken ;)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik speel voornamelijk support en in bad company was dat veel medic. Ik sta toch vaak bovenaan van mijn team. M249 is echt relaxt en mortar een geweldige gadget _O_
     
  4. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe ja hoor......_O_
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Volgens mij proberen ze ook achter de data te komen door de game files te reverse engineeren, in ieder geval leuke klusjes :)
     
  6. De Majoor

    De Majoor Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog weinig ervaring, of battlefield 1942 en Vietnam tellen mee, maar ik speel met medic en af en toe met engineer omdat deze twee me het meest bevallen. Ik zie wel dat ik vaak dezelfde problemen heb als wat ik hier van jullie lees. Dat ik gister met twee andere medics in me squad zat ik ik reviven en medpacks uitdelen en die andere gasten deden niks en laten je maar liggen. Of maar alleen bij conquest verdedigen omdat de rest van je team als mongolen gaan vliegen en rijden. Maar als je dan in een goede game zit me goede teamplay is t top!!
     
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat ik overigens wel vervelend vind dat je een tank nu eerst disabled schiet en dan pas de genadeklap kan geven. Nu rent iedereen er uit en maak je amper kills door het opblazen van armor.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het juist grappig, en zo geef je de bemanning ook nog een kans om proberen te vluchten (lukt natuurlijk zelden want iedereen staat al ingezoomed op zo'n tank :+ )

    Juist leuk dat zo'n tank dan nog als aangeschoten wild rondkruipt maar nog wel kan schieten. Levert leuke kat en muis spelletjes op
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand zin mij een beetje wegwijs te maken met online spelen van battlefield 3?

    Kontschopper nl
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben ook een recon speler, in BC1 en BC2 vooral omdat het gewoon een erg handige klasse was (M1911 pistol was echt dodelijk, Motion sensor ballen helpten een team echt enorm en sniper is sowieso fijn als je er mee kan omgaan. Dus bullet drop etc inschatten).

    Nu in BF3 vond ik het in het begin een mindere klasse, dat kwam vooral door de semi-auto snipers die je op het begin hebt. Maar nu ben ik al wat verder en ik heb ik de SV98 uitgebouwd en als gadget heb ik bijvoorbeeld ook Soflam unlocked waardoor ik iets tegen voertuigen kan doen.

    Wel weer even wennen, opletten op bullet drop/veel meer stof etc in de levels/ flits die je scope afgeeft. Dit maakt het toch allemaal wel weer iets lastiger, maar ik heb m'n draai weer gevonden. *)
    Assault en Engineer zijn ook heerlijk, Support gebruik ik eigenlijk bijna nooit.
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik gebruik altijd (als ik niet eerst voor mijn kop wordt geschoten of wordt overreden) 2x C4..dan is in een keer die tank weg en je heb kills..het lastige is alleen in de buurt komen...:lol:
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gewoon C4 op een auto/humvee of ander rijdend voertuig plakken en richting de tank rijden, vlak daarvoor eruitspringen en...opblazen maar! :thumbs:
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Sniperen is veel te makkelijk in deze game. Ik speel zoals gezegd altijd engineer en dan moet je echt hard werken voor de kills. Als sniper camp je gewoon een van de M-Comm stations en reig je de ene kill na de andere aan de ketting. In het begin doe je niet veel damage maar zijn het wel autosnipers, hoe makkelijk is dat? De scout in Counterstrike, dat was kunst, in BF 3 heeft het weinig met skills te maken.
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Welke specialization gebruiken jullie? Ik heb overal sprint, maar vraag me af of dat wel de way to go is?

    Wat is de beste bij welke klasse?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ligt aan je speelstijl :)
     
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    :lol:
    moet er wel niemand anders in het voertuig zitten..beetje lullig.
    als ik de kans krijg ga ik dit ook eens proberen..
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ligt aan de klasse inderdaad, bij Support heb ik Sprint. Maar bij Recon bijvoorbeeld Ammo en bij Engineer iets dat je meer explosives bij je kunt hebben.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik gebruik bij Engineer altijd Expl. Die extra raketten en mijnen komen altijd van pas.
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat is idd wel een voorwaarde. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina