[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm...dat is me nooit opgevallen. Ik vond Fallout 3 qua graphics altijd erg goed, behoorlijk goed zelfs. Maar denk wel dat je gelijk hebt daarin, ik hou nu ook op met klagen erover en wacht rustig af :)

2. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    3 paginas lange preview

The Elder Scrolls V: Skyrim: 163 minutes & 27 seconds with a 300-hour game

Another hands-on with the early hours of Bethesda's giant...

Skyrim terrifies me. I sank 150 hours into its brilliant predecessor, Oblivion, and now Bethesda wants me to visit their offices and play three hours of Skyrim. Three! Three hours from 300. Three hours of a game I've been desperate to play for five years.

http://www.computerandvideogames.co...-163-minutes-27-seconds-with-a-300-hour-game/

En nog eentje!

http://www.computerandvideogames.co...lls-v-skyrim-fantasy-role-playing-perfection/

Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  4. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Deze 11 dagen wachten gaan nog lang duren..

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Gewoon niet aan denken dan is het zo 11-11.

6. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat ze op 10 - 11 verkopen, dan hoef ik niet naar school, op 11 - 11 moet ik van 8 tot 5 ..

7. Seh

Seh Guest

Zijn er mensen waar de dagen serieus langer duren als een bepaalde game bijna uitkomt? 8)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Alleen als ik klok kijk op een klok die zich met +/- de snelheid van het licht bij me vandaan beweegt?

9. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is met alles zo, waarop je wacht. Sta je op je verjaardag te wachten gaat dat ook erg lang duren.

10. Bazjeh

Bazjeh Classy as always

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso, als ik moet kiezen tussen een ES met betere graphics maar weinig variërende omgevingen of een ES met mindere graphics maar veel verschil in caves, dungeons, etc., nou dan weet ik het wel hoor.

11. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Thumbs up! :thumbs:

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    8 pagina lange hands-on. Schijnen super veel spoilers in te zitten, dit is niet echt een spoiler maar WEL vet!

At one point I was being hounded by a group of Draugr (Faendal’s useless Elven [censored] was already uncounsious on the ground) when I noticed a puddle of oil on the ground. I thought to myself, “Hmm, those are undead, there’s some oil, and this is a fire spell in my right hand…” Then I remembered that one scene in Indiana Jones and The Last Crusade. Sure enough, a stream of fire set the oil and the Draugr ablaze! I was quite proud of myself, and quite proud of Bethesda for figuring this out as well. Not long after I executed the same maneuver again, only this time I shot a lantern off the ceiling and it exploded into the puddle of oil below. Awesome.

http://www.ripten.com/2011/10/29/th...ampaign=Feed: ripten (Ripten Video Game Blog)

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ES & Bethesda, can't go wrong! Keep the Faith :)

14. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0

Hmm was bezig met lezen, maar er zitten inderdaad spoilers in over quests etc.. dus heb het maar niet gelezen :9

Vind het wachten nu wel mooi geweest, wil het zelf spelen, denk dat ik Oblivion maar weer een x opstart, om alvast in de ES sfeer te komen :)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Uitstekend idee is dat, ik speelde Batman: AA ook een paar dagen voordat AC uitkwam en dat zorgt er echt voor dat je er nog meer naar uitkijkt en in die sfeer komt. Daarom laatst ook GTA IV opgestart om alvast extra 'hyped' te raken voor de eerste GTA V trailer :thumbs:

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag dat Xbox 360 Magazine gelezen, waar 6 pagina's aan Skyrim werd besteed. De graphics zagen er gewoon goed uit.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het ziet er gewoon geweldig uit. Ik denk dat veel mensen hier gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeels teveel van verwachten, en daarom door de bomen het bos niet meer zien. Dit is écht geen downgrade. Die gasten hebben poep in hun ogen.

Hoort vast tot de groep die vindt dat Fallout 3 nintendo 64 graphics heeft. :lol:

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Je mag best kritisch zijn hoor, dat ben ik zelf ook. Maar sommige hebben onrealistische verwachtingen inderdaad of moeten altijd wat te klagen hebben.

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb trouwens de game bij Wehkamp besteld, ze zijn weer gezakt met de prijs tot 42.75 + verzendkosten= 44.70 euro

20. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Mooi compilatie filmpje van de gameplay met goede muziek :thumbs:

Is het dom als ik vraag waarvan de muziek is?
    Ik heb namelijk geen idee |:-

Laatst bewerkt: 31 okt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina