Iemand een goede complete guide voor de riddler trophies? Ik mis er per gebied een paar en ik wil met name zien HOE ze moeten, niet zozeer waar ze zitten. Dat ik ze makkelijk kan opzoeken ...
Thanks, heb er ook een gevonden, die erg goed is http://www.gamesradar.com/batman-arkham-city-riddler-guide/?page=1 \o/
Nice, direct gebookmarked. Komt zeker weten nog van pas. Btw, als ik aan New Game + begin, gaat dan m'n normale save eraan?
Nee, die blijft. Las btw net dat je voor de laatste hostage location 400 riddles moet hebben Zit op 340 nu ...
Je maakt me zo ontzettend jaloers, wil hem graag gaan kopen maar ik zie momenteel nog geen plek vrij ervoor. Heb Asylum met veel plezier gespeeld. Nu eerst BF3 & Gears3 en 11/11 Skyrim, daarna maak ik wel tijd voor Batman: Arkham City
Glide naar de eerste ring. beneden. Zodra je door de laatste ring bent, loslaten. Corrigeren waar nodig met & . Ik heb er ook iets van 20 keer over gedaan vandaag. Uiteindelijk is het toch gelukt. [yt]tZZBMFWJujw[/yt]
Door het tunneltje zeker?, die krijg ik ook niet voor elkaar Voor de final stage van de riddler hostages, moet je 400 riddles solven??? Dt zijn ze volgens mij allemaal? En moet je die physical challenges dan ook hebben ? Pfff, weet niet of ik daar nog zin in heb....
Morgen wordt er nieuwe DLC uitgegeven. De Nightwing Bundle. Ben benieuwd. Iemand enig idee vanaf hoelaat je kan downloaden?
Shit, gister de Calanderman sidequest gemist. Zat in het eind van het hoofdverhaal in een missie en wilde absoluut dat hele stuk niet nog een keer doen..... Deze dus nu gemist....ah well.
Even je console offline halen, vervolgens de datum dagje terug zetten, Arkham City ingaan om met hem te praten, en klaar...!? Was trouwens niet heel bijzonder ofzo.
Gister speelde ik FIFA12, en toen kreeg je ook van de commentator steeds te horen: "It's Halloween today, and..."