[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Edge review 10/10

    En:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Wat trouwens best hilarisch is: Wij in Europa krijgen de game gewoon als eerste. :eek:
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Trouwens ik heb de Edge gratis gekregen als VIP bij de concert!, terwijl ik het eigenlijk van plan was om het te halen, maar de review bevat een klein beetje spoilers dus ik had het gelijk al geskipt. :+


    Ik ga nu niet enorm veel in detail, maar Eiji Aonuma was er(en die zag ik ook enorm van dichtbij) de Concert was erg goed gedaan, bij de Meet & Greet was hij er niet, maar ik heb wel een foto samen ik met Zelda Williams en ik heb een handtekening van haar gekregen. :p
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik had liever een handtekening en foto van Miyamoto of Aonuma.
    Stomme Zelda Williams, dat mens is ook alleen maar bekend door die reclames. :+
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zelda Williams is best ook wel een groot persoon natuurlijk(omdat het de dochter is van Robin Williams) maar ze is vrij aardig moet ik zeggen, het enigste waar ik een handtekening kon van krijgen is de vertaler van Aonuma, and 2 leden van de symfonie.

    Er waren al heel wat mensen weg, Koji Kondo zag je gelijk niet meer en Aonuma ook. :+
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Een handtekening van Koji Kondo zou meesterlijk geweest zijn. Naast Miyamoto toch wel dé held van Nintendo. :cool:
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    [​IMG]

    Spul van wat ik bij de concert gekregen heb(VIP spul was een Edge magazine, ocarina en natuurlijk de 'master key'(of wel de VIP pas :+).

    Ocarina of Time 3D soundtrack had ik natuurlijk al maar daar heb ik de handtekening op laten zetten en ik ben zelf maar voor 1 poster gegaan(de andere waren op zich niet eens zo interessant omdat het oude art was plus de posters hadden ook een hoge prijs 20 pond dus).

    @ Moddereter, inderdaad ik zou erg graag Aonuma zijn handtekening gehad hebben en misschien ook met hem op de foto dat zou perfect zijn geweest, hopelijk krijg ik die kans ooit... maar in ieder geval heb ik een foto met mij en Zelda Williams right? :+, ik moet toegeven dat ik er enorm moe uit zie jammer genoeg op de foto, en ik zie er gewoon niet uit vergeleken met haar, haha.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    [yt]GyDCDgxWFe0[/yt]

    Ik sta ook in de video(maar kort, als je de 2 gasten met de Mario en Luigi mutsen ziet, ik sta in de midden, dus die gast met lange haar :+).
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Volgens Nintendo zit er bij de normale editie van Skyward Sword ook een Motion Plus controller. :cool:
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dus de hele wiimote of gewoon de uitbreiding om met je oude wiimote wiimotion plus te gebruiken?.

    Maar je zegt al een controller, ik neem aan dat je er die niet bij krijgt, niet zoals de bundel versie in ieder geval ze hebben voor een reden 2 edities aangekondigd toch?. :+
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Dat is natuurlijk een normale, of ze falen gewoon bij Nintendo Benelux en er zit niks bij. :+
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Lol, dat zou wel een mooie deal wezen. :eek:
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik moest het wel ff weten, want anders zit ik straks op de releasedag zonder Motion Plus. 8)
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Legend of Zelda 25th Anniversary Live :)

    Download 'm hier

    De mensen die hier zitten hebben al veel games gekocht in de Zelda reeks, ik vind dat je dan ook wel even de recording van zo'n concert moet kunnen downloaden:thumbs:
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik had de LA concert al gedownload(veel meer gegil door de liedjes vergeleken met London lol :+, dat is wel lame!).
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie nergens staan dat bij de normale game of special edition een motion plus meegeleverd wordt :confused:

    Volgens de info op de site van Nintendo Benelux.

    Special Edition.
    Deze bevat een cd met de orkestuitvoeringen van de Zelda-muziek!

    Limited Edition.
    Haal het spel, een cd met Zelda-muziek en een gouden Wii-afstandsbediening Plus met de Hylian Crest, zo lang de voorraad strekt!
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik heb ook gemaild naar Nintendo Benelux.
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks, morgen ff downloaden
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    [yt]1mm6INdf-hY[/yt]
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier, ik heb hem vanochtend meteen weer aangezet. Is lekker wakker worden zeg:cool:
     
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik ben niet de enige die met zijn headset op wegloopt van zijn pc. Thanks Bob :+
     

Deel Deze Pagina