ik weet het. Die gast is goed. Maar hij is niet veel beter dan de rest... Ik vind gunshi nog de beste @gunshi
Ik weet het ik had ook wel een paar keer een message gestuurd in die chat haha... ohja en als je een goed clannetje wilt beginnen moet je niet op dit forum zitten.. @die gast die dit topic begint
kan je lezen? zonee volg een les begrijpend lezen, staat erin dat ik een clan wil beginnen? nee ik zoek er een....
Ik zeg toch dat ik niet per se een trickshot clan wil joinen het makkt me niet uit wat voor clan het is.. Quickscope ofzo
Ik snap eigenlijk niet wrm je een quikscope "clan" kan hebben. volgens mij zit daar totaal geen samenwerking in maar gwn ego voor je zelf wat trickshots maken. waar je dan een half uitelkaar geknipte montage van maakt om te showen aan je vrienden hoe goed jij bent xD Like?
@Weecow, agree ga weer OT. @Shotysniper, hoezo doe dat niet op dit forum als je een clan wil beginnen of zoekt? Volgensmij raak jij nog geen mannetje als je er recht voor staat. Daarnaast is het ook nog zo dat een leider zelf zijn mensen kiest, en er zijn er hier genoeg die wel kunnen schieten. Presteer eerst ff lekker zelf iets voordat je op andere gaan mauwen er komen laatste tijd echt teveel mannetjes zoals jou langs hiero jezus ga gewoon game ipv op elk topic te reageren waar je niks te zoeken hebt.
denk niet dat veel mensen mw2 nog spelen, koop over een week gewoon mw3 en er zullen genoeg jongens zoals jou zijn die alleen maar geilen op dat quick/trick shotten, succes!
hahaha... Ik zorg gewoon dat het topic steeds weer omhoog gekickt word zodat meer mensen het zien.. Ga alles wat ik zeg niet te serieus opvatten. Ja dagger je hebt helemaal gelijk. Ik kan geen man raken.. Voor een goede speler moet je bij vinez zijn.
i don't really care of iemand goed is of hoe goed iemand is... zie ik wel als ik tegen ze speel. Maar te veel opscheppers hiero. Dus ga on topic en hou het on topic, heb je nog iets tegen elkaar te zeggen stuur elkaar even een PMmetje =) xx (K)
Quickscopen/Trickshotten hoort bij de ontwikkeling als CoD speler. Je begint namelijk met Pub spelen waar je als doel hebt om positief te staan. Na een paar potjes kom je erachter dat er een leaderbord is waar je kan zien hoeveel doden je hebt gemaakt en hoeveel je dood bent geweest. Je doel is in deze instantie om een + K/D te krijgen. Je hebt je doel nu eenmaal bereikt, je gaat het wat moeilijker aan pakken je gaat namelijk nu met een sniper knallen, je begint lekker te hardscopen, en na een tijdje wil je beter worden dus ga je lekker quickscopen enso met je vriendjes. Maarja op den duur word dit ook saai dus ben je pioretjes aan t draaien en maakt er setup killcams van. Je maakt een clan want een clan klinkt cool/pro. je noemt je clan xI Trick xI. "Afgezaagt". In deze generatie about quickscopen blijfen veel jochies van rond de 15 hangen en kopen zelfs een HD pvr voor 200 doekoes. Ze gaan lekker filmpjes maken en worden handig in het gebruik met sony vegas. Als je niet houd van al dat gequickscope ga je black ops spelen, en als je vaker in public games double K/D's hebt gaat het vervelen, Je wilt clanwarren. Je komt op de site Gamebattles.com terecht. Na een tijdje dit te doen, lijkt het je wel erg interessant om een hoge GB/MLG rank te hebben. Dus word je doel om onder 100k (x) 50k (x) 20k (x) en moet je nu de 10k bereiken. Je googled even wat op internet en ziet filmpjes van competitve scrims met speciale regels genaamd "Decerto" Je vind het er wel interessant uitzien en neemt een kijke op de site. Het lijkt je maar niets want de zo geliefde famas mag je niet gebruiken, pfff nuff sadd." Maar toch ga je het eens proberen want dan komt het geld verdienen met gamen wel dichterbij al zien ze fnatic EGL winnen. 3 weken later. Je weet een beetje hoe "decerto" in mekaar zit. Je zoekt een scrim en start de game. Natuurlijk denken ze van we moeten een soort tactiek hebben "Ok jongens er gaan er 2 verdedigen en 2 aanvallen" als snel kom je erachter dat dat niet gaat lukken. Je wilt winnen weer heb je een doel om zoveel mogelijk scrims te spelen en te winnen. na een tijdje weet je wel ongeveer hoe het in elkaar zit. Dus wil je mee doen aan LAN evenementen. Je zoekt een ORG op en probeert die te joinen en ga je voor hun naam spelen. Uiteindelijk heb je je doel bereikt om jezelf " PRO " gamer te noemen. SUC6. Conclusie; laat iedereen in ze waarden oftewel quickscopen, public, competitive het maakt niet uit iedereen komt er toch wel.
Edit: En als je op een gegeven moment niks meer kunt winnen en call of duty de schuld geeft ervan(het is te noobvriendelijk?!) Koop je maar een pc en ga je WoW spelen ofzoiets....