[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    heren sorry als het al eeder is gevraagd:

    Maar als je oflline Masterleague wilt spelen kan dit niet meer met de officele spelers? iedere keer als ik er 1 wil beginnen heb ik van die fantasie spelers :mad:
    of zie ik iets over het hoofd?

    Heb btw nog geen patch geinstaleerd.
     
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Moet je kopen. Kost 100 pes punten.
     
  3. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou een Mod/Admin even zo vriendelijk willen zijn om 't adres van Domique op de vorige pagina weg te poetsen? (ook in de quotes..).

    Maar misschien dat ik ook van de zelfde service gebruik ga maken Tuur, als je 't niet erg vindt.. Scheelt weer een hoop gevloek met overzetten..
     
  4. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    ag, ik vertouw julie:9 Wat zouden julie met mij aderes willen doen dan, haha verwijder het maar als tuur het heeft gelezen en die piza mag je best sturen maar doe dan wel salami erop!:thumbs:
     
  5. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil die pizza!

    Denk ook niet dat er rare figuren zijn in dit topic, maar je weet het nooit op het internet hè :9
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er onderhand al 3x heen gereden en camera's geplant.
     
  7. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik wil ook zeker die pizza!
    Maar jongens de OF is helemaal af met de features die ik meldde en is (ik kan niet anders zeggen) geweldig!
    Heerlijk om alke teams en spelers kloppend te hebben. Ik zou willen voorstellen dat iedereen die de OF op usb wil hebben mij pm'ed!
    Dat is voor mij ook makkelijk hoef ik niet 6 pagina's forum terug (en flauwe grappen over calzones) te lezen! :p ik ben vorig jaar helaas wel wat usb's 'kwijtgeraakt' aan knakkers van dit forum waar ik ze in goed vertrouwen aan toezond... Helaas! Daarom doe ik het nu alz volgt:
    Stap 1: pm je adres
    Stap 2: ik mail je mijn banknr.
    Stap 3: je maakt 12 euro over (10 euro borg voor de usb) 2euro voor postzegel en verpakkingsmateriaal.
    Stap 4: je ontvangt de usb met mijn instructructies en installeert deze
    Stap 5: je stuurt de usb terug naar mij en ontvangt je 10euro terug
    Uiteraard kan ik minder terugstorten als waardering voor de arbeid of kun je een gift sturen via paypal... Link volgt nog! Ps.(1/3 gaat naar Daymos)



    Uiteraard kun je ook wachten op de versie due online komt... Maar dan moet je nog ff wachten :p
     
  8. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Is er al nieuws wat allemaal veranderd word in de patch die weldra uitkomt? Dat de runbug gefixt wordt weet ik maar van de rest is er weinig bekend zeker? Voor de release was er al die info via twitter, waarom is het nu zo stil van hun kant?
     
  9. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dus nu welke files je wel en niet op de usb moet zetten? Dan is de hele boel online gooien volgens mij heel makkelijk.

    1. download en installeer winrar
    2. selecteer alle bestanden (zoals je ze op de usb hebt staan)
    3. rechtermuisknop op de geselecteerde bestanden --> kies de optie 'toevoegen aan archief'
    4. winrar pakt alle bestanden in
    5. zet het ingepakte bestand online, dat kan sowieso heel makkelijk via www.mega-upload.com (heb ik laatst ook even geprobeerd).

    Succes!

    Ik kijk uit naar de OF, maar ik weet niet hoe lang PES mij nog blijft boeien. Gisteren met een maatje op de ps3 gespeeld (met zijn 2en tegen CPU) en echt alleen maar frustratie. Ik kan (nog) geen plezier uit dit spel halen.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Niets bekend. Het zal stil zijn omdat er niets te melden is. Ze zijn met de patch nog aan het werk.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ha! Ook toevallig, er komt net wat nieuws over de patch vrij.
    Het gaat over een gedeeltelijke vertaling uit het Japans, dus er kunnen wat fouten in de vertaling zijn geslopen:
    Er staat wel 'edition PS3' maar ik neem aan dat dit ook geldt voor de Xbox 360.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Geinteresseerde kopers in PES 2012?

    1x gespeeld en dus krasvrij.. mag weg voor een goed bod:)
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zozo, maar liefst 1 keer gespeeld? Jij hebt dat spel echt een kans gegeven zeg 8)
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een naïeve opmerking. Ben blij te lezen dat er nog iets gebeurt bij Konami, maar eerst maar eens zien op wat voor manier het spel 'verbeterd' gaat worden. Ik heb het dan vooral over de gameplay.

    Als ze nou gewoon de keepers echt goed maken en het de menselijke speler mogelijk maken om tegen de CPU een leuke pot te spelen, dan ben ik blij.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat deel dat je uit mijn post quote was van Adam, zoals je wel zult hebben begrepen, niet van mij. Ik heb het ook verwijderd in die post omdat het niet enige nieuwswaarde heeft.
    Ik zal verder PESFan in de gaten houden, omdat daar het oorspronkelijke bericht vandaan kwam.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De niet-Japanse, Engelse tekst luidt alsvolgt en zegt feitelijk meer:
    Daar staat ook bij dat het ook voor de Xbox is.
     
  17. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is pm en precies en hoe doe je dat, verder snap ik alles en zou ik dat meteen doen:thumbs:
     
  18. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
     
  19. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongens mag ik vragen waar dit vandaan komt? Ik heb de discussies wel voorbij zien komen..... maar ik (heb dan nog niet veel gespeeld) maar heb echt nog nergens last van....

    CL begonnen met Ajax om (MasterLeague echte teams te unlocken)... en redelijk realistisch uitslagen (speel op proffessional niveau).

    Ajax - Real madrid 1-3
    Dynamo - Ajax 0-0
    Lyon - Ajax 0-1
    Ajax - Lyon 1-0

    Tot nu toe...
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Han, dat had ik begrepen :) Maar ik vind het zo irritant te lezen dat iemand hier al schreef dat het gedoe met de patch 'slechts marginaal' is en dat zo iemand als Adam bij een klein nieuwsfeitje al overkomt als iemand die gelooft dat PES na de volgende patch nóg beter (want het is al zó goed) wordt.

    Ook ik was vorig jaar nog zo'n naïveling, maar ik houd nu wel duizend slagen om de arm als Konami zegt dat ze dingen gaan fixen.

    PM = private message oftewel privébericht. Klik op de naam van iemand die je een privébericht wil sturen en klik dan op 'stuur privébericht'.

    Ok. Opschieten dan D'Ingel! Ik wil zo langzamerhand wel weten of ik mijn relatie met mijn vriendin moet beëindigen, omdat ze de laatste tijd zo tegenvalt en moeilijk doet. Vreemdgaan is geen optie, ook al bedriegt haar moeder mij ook keer op keer.

    Ik heb dit jaar zo'n wispelturige relatie met mijn schatje :'-(.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011

Deel Deze Pagina