1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Zo'n vriend van me vroeg of ik pakje voor hem wilde openmaken omdat hij non-stop bagger krijgt. Ik maak het open op mijn xbox krijgt hij fabregas en casillas eruit :confused:

    Ik had in mijn gratis pakjes een glimmende zilveren die 14k waard is, Hart (keeper van manchester city) en nog wat goede spelers
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is echt klote idd :lol: Blij dat ik die ook al heb gehaald. Heb er zelfs wat winst op gemaakt ook.
     
  3. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij lul je echt de grootste onzin, nog wat goede spelers? Je krijgt de pakjes van 5000 dus daar zit enkel 1 shiny in.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe krijg je een grote club value dan? Met veel goede spelers, trainers en andere staff ofzo?
     
  5. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen spelers tellen. Gewoon zo veel mogelijk spelers in je club hebben. Ik heb zo veel mogelijk Rare Gold players gekocht voor 600 coins en normale Gold players voor 300 coins. Na een tijdje heb je alle goedkope wel gehad en ben toen over gegaan op kopen van Bronze packs, ook meteen voor die 100 packs achievement. Langzamaan kom je aan die 85.000.000. Had geloof ik 750 spelers in mijn club.
     
  6. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Het veilen loopt echt kut hier.
    Dikwijls heb ik het hoogste bod wanneer de veiling afloopt, maar telkens blijkt dan dat toch iemand anders hoger bood terwijl ik daar geen bericht van kreeg.
     
  7. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Die van me vriend was een jumbo pack.

    en een goede speler hoeft niet per se een shiny te zijn
     
  8. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik behoor ook de 3 (of waren het er 2?) pakjes per maand te krijgen (heb ze vorige maand dus ook gewoon gekregen) maar deze maand laat EA het afweten... staat niks bij New Items en zie nergens waar ik het voor elkaar kan krijgen om ze toch te krijgen. Overigens nog niet op m'n xbox ingelogd (zou dit moeten?), alleen op de site.

    Meer mensen :mad:?
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Via de web app? Heb het hier zelf ook regelmatig, je wacht af tot de telling voorbij is, denkt een speler binnen te hebben en dan blijk dat je ineens niet meer het hoogste bod had.
     
  10. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb het ook op de xbox!! :mad:
     
  11. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Je moet gewoon als je op een spel hebt geboden ff naar volglijst.
    Bij laatste 15 sec ff die pagina leaven dan weer terug, als je overboden bent moet je weer ff bieden daarna weer leaven en terug zo doorgaan.
     
  12. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook. Toen het spel net uit was, had ik dit niet. Toen werkte het systeem perfect.
    Nu heb ik heel wat spelers mislopen.
     
  13. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het alleen op de xbox en gelukkig niet op de webapp, ik handel daarom ook alleen op de webapp:+
     
  14. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het op beide helaas.

    Ik wil iedere keer een toernooi starten maar voordat dit gebeurd loopt die vast. Iemand die hetzelfde ondervind?
     
  15. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Gewoon toepassen wat ik eerder heb gezegd ;) \o/
     
  16. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja heb ik ook. Gelukkig dat ik niet de enige ben. Ik dacht eerst dat het aan de cd lag maar dan zal het wel aan de servers van ea liggen. Later nog maar een keer proberen.
     
  17. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, heb ik ook..
    EA vind het blijkbaar heeeeel moeilijk om haar zaakjes goed op orde te krijgen
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    FUT is dit jaar slechter uitgewerkt dan ooit tevoren. Had ook nooit direct moeten komen.. Hadden ze die extra maanden gebruikt voor het compleet (glitch-loos) maken van de game, was het nu nog leuk geweest. Markt is binnen een maand naar de tering door de vele glitches. Kut EA.
     
  19. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor glitches zijn er dan?
     
  20. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt niet alleen aan glitches en EA. Als we kijken naar markt-werking zijn de FUT spelers de schuldige.
    Het aantal FUT spelers blijft elk jaar nagenoeg gelijk. Doordat FUT spelers als gekken jumbo packs e.d. gaan kopen komen er gewoon veel te veel voetballers (kaartjes) in circulatie. Hierdoor neemt het aantal voetballers (kaartjes) veel harder toe dan het aantal FUT spelers. Hierdoor zal de prijs van de voetballers (kaartjes) constant dalen (behalve IF voetballers).

    //Ik vind het trouwens niet heel erg allemaal. Ik heb niet heel veel geld en ik handel ook niet. Ik kan nu voor weinig coins een 84 gemiddeld team kopen. Heerlijk! Als je handelt ben je inderdaad wel de lul ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina