[XOne] The Lord of the Rings: War in the North

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 mrt 2010.

  1. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Was even alles uit het oog verloren. + Ik dacht dat de release op 28 november stond.
    Maar kijk ik net op de site van Gamemania en zie ik dat de release op 4 november staat?
    Iemand die iets weet?
    Morgen spring ik eens binnen in Gamemania en zet ik sowieso een pre-order voor de Collector's Edition.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4407279&postcount=170 ;)
     
  3. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke. Bedankt (: Had het over het hoofd gezien.
    Maar in ieder geval blij dat hij er bijna is!
     
  4. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Pre-order geplaatst!

    Nog iemand? Of iemand die hem op de release zal kopen?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb em ook al een paar maanden in de pre-order staan. :9 En ik vind LotR eigenlijk niet eens zo interessant. :+
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Heb de game binnen! Retailversie bij de FRS! _0/
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zag dat Game Informer niet zo blij was met WitN. 5.5 dacht ik. Na Conquest weer geen goede LotR game dan? :mad:
    Al zal ik dat punt wat ze geven vast kunnen verdubbelen omdat alles in co-op dubbel zo leuk is. ;)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe een 68 op Metacritic, goh dat had ik niet verwacht. Gebaseerd op 5 reviews, maar dit betekent echt niet dat ik deze game niet ooit nog eens toevoeg aan mijn collectie. En ik zie er nog wel hogere scores bijkomen.

    XboxAddict
    Nov 1, 2011


    score: 86

    While a few things could use some revision work, overall this game is a masterpiece for Tolkien fans and shouldn't be missed.

    RPG Fan

    Nov 1, 2011
    score: 80

    Lord of the Rings: War in the North is far from perfect, but it's an incredibly well-balanced beat-em-up.

    GameTrailers


    Oct 31, 2011

    score: 72
    The hack 'n slash category isn't exactly thriving on consoles these days, so if you've been hard up for a cooperative loot bonanza, War in the North is worth sinking a weekend into. Its lack of variety and polish, however, makes it hard to imagine it having any sort of longevity.


    IGN

    Nov 1, 2011
    score: 70
    While it's admirable that the team had opted to create an original story set alongside the events in the books, you'll wish that they had attempted to take more risks with the project. The characters are bland and lifeless, and the combat, while fun at first, gets pretty repetitive before too long.

    Game Informer
    Nov 1, 2011
    score: 55

    I can only say one good thing about War in the North: It could have been awesome.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het lijkt dus gelukkig niet een absolute kut game te zijn. Daar kan ik mee leven. Army of Two kreeg bv ook zo een middelmatige reviews en daar heb ik me heel erg mee weten te vermaken (niet geheel toevallig ook een co-op game. :+)
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gametrailers review net gekeken en ze zeggen dat er te weinig variatie inzit, te weinig polish en dat de collission detection lang niet altijd even goed werkt.

    Ze hadden het ook over een groot gebied, wat erg mooi gemaakt was maar uiteindelijk moest je er maar heel weinig doen en dat begrepen ze niet echt. Verder qua look heel trouw aan Tolkien, en een leuke game om het weekend mee door te komen.

    Aldus GT.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, jammer dat het toch weer niet een topper is geworden, maar ik denk dat ik me er best mee ga vermaken.

    Hoop ik.

    Het is niet zo alsof ik games alleen maar kan waarderen als ze gemiddeld een ~9 hebben ofzo. :p
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh.. toch weer niet die topgame waar alle LotR fans op gehoopt hadden. Geen twijfel over mogelijk dat deze game tof is voor de fans, maar lijkt toch weer een average hack n slash zonder diepgang te worden, helaas.
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    In co-op is een game vaak meteen een stuk leuker. Denk dat hetzelfde voor deze game opgaat. Denk wel dat ik hem ga halen, alleen voorlopig nog even niet.

    Bovendien heb ik ook plezier beleeft aan Conquest, en een LotR-fan dat ben ik wel.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Nee idd, gezien je de laatste Potter games ook gewoon awesome vindt. :+
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Cijfers vallen toch best mee.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hmm, ik ga m in eerste instantie wel skippen. Misschien een beetje oppervlakkig om op basis van een paar cijfers en een videoreview al een oordeel te vellen maar er komen teveel 9+ games uit op het moment om hier ook nog een gokje op te gaan wagen.

    Maybe later
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook wel leuk om later eens te proberen.

    Wil eerst batman nog aanschaffen.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    OotP is goed. HBP is meh. Part 1 is VRESELIJK. Part 2 is redelijk. Dus dat ik ze allemaal awesome vind klopt niet helemaal. :+

    Maar ergens klopt het ook, maar dat komt door de Harry Potter licentie wat mijn plezier van die games omhoog haalt. Dat zal hier niet gebeuren omdat ik LotR niet veel aan vind. :p
     
  20. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Cijfers niet super, maar maakt mij niet uit.
    Conquest vond iedereen een kutgame, terwijl ik hem superawesome vond.
    Zal er natuurlijk wel mee te maken hebben dat ik een fanboy ben :cool:.
     

Deel Deze Pagina