[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Mudcrab armor _O_
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    @Bigkabuto:

    Mag ik je een hint geven? Maak je niet zo druk om alles. Als je al die onzin op fora en twitter niet leest kun je ook niet klagen over wel of niet liegen, minder uitzien dan beloofd enz enz enz.

    Laat je verrassen door de game over 10 dagen en je oordeel niet beïnvloeden door alles wat op internet gesuggereerd wordt.


    Door al het opzoek en leeswerk over zulke onderwerpen maak je het er zelf naar dat de game je dalijk tegenvalt.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik bezoek gewoon graag fora, en dan kom je zulke dingen tegen. Dat begrijp ik, maar dit betreft iets wat beweerd werd door Bethesda zelf in februari, iedereen zwaar onder de indruk dat het Xbox 360 was, en ineens blijkt het niet zo te zijn. Dat valt dan een beetje tegen, tja ik ben gewoon een fanatiekeling qua bepaalde dingen.

    That said...ik ga proberen je advies aan te nemen :)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.668
    Leuk Bevonden:
    17.869
    Ja gast, het is maar een spelleke.
    Zal verder allemaal vast wel goedkomen.
     
  5. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11

    Het is niet zomaar een game, het is wel een fucking elder scrolls game XD ....

    voor velen is THE elder scrolls het beste wat mensen gespeeld hebben.

    Bij films zie je dat deel 1&2 tof zijn en t 3de deel tegenvalt, fans willen gewoon een epische wereld zowel op grafies vlak als gameplay , en hopen dat dit oblivion en fallout gaat inhalen op alle vlakken.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gelukkig is dit deel 5 , en dat zijn bij films altijd de beste delen :+
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.668
    Leuk Bevonden:
    17.869
    Idd, no worries!

    [​IMG]
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Potver, de uitzondering die de regel bevestigd!
     
  9. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar is het spel al te downloaden. Vond net een livestream waarin iemand hem aan het spelen is. Even 5 minuutjes gekeken en een aantal dingen vielen me op:

    Als je meer spullen pakt dan je kan dragen kun je alleen niet meer rennen, nog wel lopen (wel behoorlijk langzaam)

    Kan aan de livestream liggen maar grafisch minder dan ik verwacht had, al is het mooier dan Oblivion

    Gedeelte dat ik heb gezien, was wel heel erg donker en grauw

    Toevallig was degene die aan het spelen was net met een draak aan het vechten en deze ging wel heel makkelijk neer, terwijl de speler op level 4 was. Volgens mij was dit de eerste draak die hij versloeg aangezien hij daarna uitleg kreeg over het gebruik van Shouts. Dus of hij had de moeilijkheidsgraad op zijn laagst staan, of de (eerste) draken vallen mee qua sterkte

    Laadtijden bij verlaten steden en huizen leek me net zo lang als bij Oblivion

    Speler doodde een hert, kon vervolgens met een spreuk hier een soort van zombiehert van maken die achter hem aan bleef lopen als een soort huisdier (sneuvelde alleen meteen bij de draak)

    Edit: Livestream meteen offline gegooid, waarschijnlijk zit Bethesda er bovenop
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  10. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, was op zich wel een leuke stream, alleen jmmr dat je altijd van die retards erbij hebt zitten die ze reporten. En de persoon die deze stream had gereported heeft het ook nog eens via Twitter gedaan.
     
  11. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij vond die gozer die aan het spelen was er geen reet aan. Tenminste die indruk kreeg ik. Ik zag net dat op ongeveer alle torrentsites en nieuwsgroepen het spel al te downloaden is. Kwestie van tijd dus lijkt me voordat je omkomt in de livestreams.

    Wel triest inderdaad dat je dat report. Als je het niet wil zien kijk je gewoon niet

    Edit:

    Voor de ongeduldige:

    http://www.own3d.tv/live/9694/rebelstreamtest
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  12. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    beetje een naaistreek dat mensen dit spel al spelen... 11-11-11 is de release dus hoe kan het dat er mensen zijn die het spel al hebben... niet de illegale versie maar de koop versie.

    betekent dit dat er een kans is dat skyrim ook in nederland eerder te verkrijgen is in de winkel ??
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ga er maar vanuit dat het allemaal illegale versies zijn.
     
  14. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niet voorstellen dat er al iemand de legale versie heeft behalve reviewers. En het lijkt me niet dat die zo stom zijn om in een live stream te gaan spelen en er vervolgens zelf doorheen gaan praten.

    Maar, er van uitgaande dat er geen dvd's gestolen zijn, moet er dus een reviewer zijn die hem meteen internet op gooit zodra hij hem heeft.
     
  15. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    op youtube zie je allemaal unboxing filmpjes... neem aan dat dit niet allemaal reviewers zijn ..
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Neem maar aan van wel.
     
  17. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee. Als er al mensen de legale versie hebben mogen ze mij best vertellen waar ze die gehaald hebben
     
  18. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    check dit dan ....







    deze man eet skyrim :+:+
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Denken jullie nu echt dat mensen deze game al ergens hebben gekocht?
    Ik geef jullie opties:

    A) Hij/zij werkt bij een gameblad/site (streep door wat niet van toepassing is)
    B) Hij/zij werkt bij een gameshop/videotheek die een vroege levering hebben gehad
    C) Hij/zij werkt bij de drukkerij en heeft de game gejat voor promotional use only
    D) Hij/zij werkt bij Bethesda/2K.
     
  20. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks het feit dat deze gozer een behoorlijke patient is, denk ik toch dat hij deze als reviewversie gehad heeft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina