[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    wat vinden jullie hiervan ???

en deze van lord of the rings

en deze ... gewoon omdat het tof is ... ZELDA METAL !!!

Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  2. Tomschayk

Tomschayk ...

Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Op de piratenbaai staat zelfs Skyrim download voor de Xbox 360.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Laten we het daar niet over hebben hier :)
    Gelukkig zijn wij allemaal brave kindren die de game gewoon kopen!

6. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    voor skyrim ga ik zeker betalen... oblivion ook vroeger op de ps3 gehad ... helaas ging t cdtje stuk. heb hem toen op de pc gedownload en hem daar ook op uitgespeeld... ooit koop ik oblivion nog voor de ps3 ( collectie meer niet) nu ff t geld niet omdat ik skyrim wil kopen en dat gaat echt ff voor, aangezien ik oblivion al heb uitgespeeld.

KAN NIET MEER WACHTEN OP VOLGENDE WEEK VRIJDAG!!! j ?? ... elke dag denk ik weer aan volgende week vrijdag.

op 11-11-11 ben ik om 09:00 in de winkel om skyrim direct te kopen.... bij thuiskomst om 09:15 doe ik skyrim in mn ps3 en ben ik de hele dag niet te berijken.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik begin er nu ook zin in te krijgen! Beetje jammer dat ik vrijdag van 9 tot 5 op school ben, en vervolgens waarschijnlijk ga leren voor de toets van maandag. :9

Hmmm, maar proberen een beetje van te voren leren.

Edit: en wat is metal toch een waardeloos genre. :+ Vooral instrumentaal klinkt het altijd gewoon zo flauw. :9

8. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

ik moet alleen op de 11-11-11 ff krantjes uitdelen op een station... daarna ga ik meteen door naar de winkel (ben om half 9 klaar ) en dan ben ik ongeveer om kwart voor 9 in het stadje... ik mag mezelf toch wel een grote fan van de serie noemen... zelfs als ik de hele dag had moeten werken had ik mooi vrij genomen.. en ik zou hier zelfs mn vakantie dagen voor op geven ... maar aangezien ik kranten doe ben ik elke dag om 09:00 thuis XD daarna de hele dag de tijd om te gamen :cool:

9. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

weet je hoe vet metal wel niet is XD (ben ook nog steeds van binnen een goth maar dat terzijde ... ik hou al jaren van het gothic rock metal genre dus dit past er mooi in thuis .

maar vraagje hoe kan je dit niet vet vinden dan ??

ZELDA !!!

MARIO ...

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Sommige metal is wel tof. Maar ik vind het op deze manier gewoon niet tof. Met een goede vocalist erbij zoals Rob Halford is het wel gaaf.

En die Zeldaliedjes zijn wel echt super gaaf! Ik heb zelf ook een paar met een maat gecoverd op de acoustische gitaar. :9

11. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    ik snap wat je bedoeld , maar ik vind het persoonlijk best wel tof dat skyrim nummer... en die van zelda is egt bruut .. die van lord of the ring ook trouwens...:thumbs:

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het echt zwaar kut wanneer mensen games als dit downloaden en gewoon niet kopen, eigenlijk gewoon met elke goeie game om eerlijk te zijn. Een jaartje of twee terug heb ik gewerkt voor een gamesite en kwam dus bij al die bedrijven terecht tijdens game events, waaronder Gearbox met Brothers in arms: HH toen. De manier waarop de maker over de game sprak, was echt alsof ie over zijn kindje sprak.

Ik zag toevallig een tweet van Bethesda's Pete Hines vandaag, iemand had iets gezegd van 'It's just a game' en hij reageerde met 'When you put so much into a project...it becomes more than just a game' , en dat begrijp ik heel erg goed, en dan zou ik even fijn het gaan lopen downloaden en spelen? Iets waar een hele hoop mensen zich kapot aan gewerkt hebben? Nah!!! Ik steun de developers graag.

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik snap niet wat dat met illegaal downloaden te maken. Het enige verschil is dan dat de makers en distributeur er geen geld voor krijgen. Illegaal downloaden is gewoon een keuze die je kan maken. En die gasten zijn rijk genoeg.

Hoewel ik mijn games wel altijd legaal koop. *)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik steun gewoon de developers graag, ik geloof niet dat al die mensen die aan de game werken stinkendrijk zijn hoor. Maar al is dat wel zo, ik kan heel goed begrijpen dat zij zich kapot balen nu van mensen die het lopen te downloaden en niet kopen. Hetzelfde gaat inprincipe op voor films en muziek dan, dat moet ik dan wel toegeven en dat is eigenlijk behoorlijk hypocriet dan ook denk ik.

Ik geef alleen mijn geld liever aan de devs die zich kapot werken, dan aan acteurs die gewoon sowieso gestoorde geld bedragen krijgen. Maar dat is mijn mening. Ook als er een cd is die echt heel goed is, dan koop ik die gewoon, het is ook een stukje persoonlijke waarde. Als je alles maar download, games in dit geval...dan heb je het na een tijdje wel gezien. Ik spreek dan uit eigen ervaring. Ben er net zo schuldig aan geweest.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Seriously? Denk je nou echt dat die gasten allemaal in een dikke Mercedes rijden etc.? De studiobazen zullen inderdaad genoeg geld hebben, maar de lagere jobs verdienen gewoon een normaal salaris.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vaak met een bonussysteem gebaseerd op metacritic ratings en verkoopcijfers.

Dus legale verkopen komen wel degelijk deels rechstreeks ten goede aan de developers zelf. Denk aan die arme mensen die jarenlang textures zitten te maken of met animaties zitten te pielen voordat je een game download! :+

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 't meeste te doen met die mensen die eindeloze lijsten bugs afgaan. Leuk beroep. 8)

18. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Fok releasedata, distribueer die game gewoon als die af is, dat scheelt vast wat downloaders.\o/

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Nou maar weer over Skyrim praten plz? ;)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Dat gaat helaas niet, want voor de retail zit er ook nog een hele logistieke keten tussen. Je zults discs moeten laten maken, moeten laten verpakken, versturen, distribueren naar winkels etc etc.

Enige wat je zou kunnen doen is zodra hij Gold is op Steam/Origin/XBL zetten

Maar zelfs daar zit voor de certificering wat tijd tussen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina