[XOne] Sonic Generations

Discussie in 'Games' gestart door MetalSonic, 22 okt 2011.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    tijdens 't zoeken naar de 3DS versie op Ebay ineens op een Sonic mok gekomen.

Lijkt hier een beetje op maar dan in de stijl van Sonic Generations\o/\o/\o/

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gister de 1e twee levels gespeeld met beide Sonics en moet zeggen dat het volkomen terecht is dat mensen Sonic weer leuk vinden! Heerlijke snelheid en leuke afwisselende 2D en 3D gameplay. Weet niet of ik de game de volle mep waard vind, maar hij gaat er zeker komen :)

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Veel Nederlandse online winkels hebben de game voor 35 euro, dus volle mep is al niet.\o/
    Zie Budgetgaming.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je een uitgebreide impressie willen geven? Wat zijn tot nu toe de plus- en minpunten? Al een moment van "WOW" gehad of juist van "SH*T"?.
    Hoe is het vergeleken met (als je die hebt gespeeld) Sonic 4 episode 1?
    Goed nieuws idd, fijn prijsje :)

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat eerste level van de 2D en de 3D Sonic kun je vinden in de demo.:9

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb zo een zin in deze game maar er zijn momenteel nog zoooveel games die ik moet spelen dat ik zelfs **engelengezang** Skyrim(!!!) niet op release ga spelen :+

Ziet er wel heel erg vet uit zeg hopelijk kan ik me een beetje inhouden.

Raar dat hij niet zo heel hoog scoort zal waarschijnlijk door de magere sonic games hiervoor komen..? AL is 7.9 niet heel slecht ofc.

Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja de fans van Sonic kunnen er makkelijk een punt bij optellen. 't is niet een game die iedereen waardeert

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Te kort gespeeld I guess, maar zoals ik al zei, de snelheid is heerlijk en het feit dat voor elk level kunt kiezen of je em 2D of 3D gaat spelen is leuk. Ook leuk dat je tijdens de levels kunt zien hoever je boven- of onder de beste tijd zit zodat je misschien hier en daar wat extra gas geeft.

De 'wow' vind ik een beetje dat als je als een malle door het scherm vliegt dat er opeens van alles kan gebeuren m.b.t. loopings of railings waar je overheen glijdt. De levels hebben ook meerdere lagen waardoor je met een goeie timing steeds op andere (betere en snellere) plekken kunt komen.

Geen 'shit' moment gehad verder.

Ga Sonic later weer oppakken, want ben ook nog steeds veel bezig met Gears 3 :)

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    De game is uit, maar er wordt hier niet gepost? Lekker dan.
    Ga hem vandaag eens uittesten, kijken of het iets is.

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ons even weten wat je er van vind.

12. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb Sonic Generations sinds vandaag voor de Playstation 3, het bevalt me erg goed!... ik heb wel al 1 probleem gevonden met de camera bij 1 Sonic Adventure 2 level maar voor de rest heb ik echter nog geen problemen gevonden, Sonic Generations is zeker wel een aanrader als je van de oudere Sonic's hebt genoten!(en nieuwere ofc :+).

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik vind hem inderdaad ook wel lekker. Het gaat allemaal supersnel, zoals een Sonic hoort te zijn. Je wordt niet onderbroken voor suffe gevechten, overbodig avontuurgedoe etc.
    Maar ik ben in principe niet een heel grote Sonic fan, dus voor die mensen kan ik niet oordelen.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Zijn er framerate hickups?

GB quick look

Ziet er puik uit hoor. :thumbs:

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Op de pc had ik die wel op hele drukke momenten, maar dat kan ook aan de port liggen.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Zolang de snelheid hoog blijft vind ik het prima. Het gedeelte in de QL waar je sleutels moest zoeken vond ik minder.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje, ook een fijne manier van presenteren. Ze geven vooral informatie, naast dat je zelf je oordeel kan vellen.Het is niet zo dat ze 't spel proberen te "verkopen". je ziet ze spelen, krijgt meteen meningen enzo. Ik ga vaker een Quick Look checken

Laatst bewerkt: 5 nov 2011
  18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Verhaal van Sonic uitgespeeld(was wel zeer kort en weinig bazen zoals de reviews al zeiden), dit is zeker 1 van mijn favoriete Sonic's, soundtrack is zeer goed en je ziet vrij weinig problemen met de camera vergeleken met de andere sonic's(Sonic the Hedgehog 2006, Sonic Unleashed).

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Soundtrack is idd super sterk, het heeft een soort best of principe en dan zijn veel nummers ook nog eens gemixt. Hebben ze heel leuk gedaan! (soundtrack van dit spel bestaat uit belachelijk veel nummers, bijna 1 gigabyte aan muziek) meeste games hebben iets van 300 megabyte aan muziek oid.

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Blijft awesome _0_

Deel Deze Pagina