Shit nooit geweten dat die character creation zo gedetailleerd was in SR2. Benieuwd wat mensen straks maken met SR3...damn!!!! Had eigenlijk in het SR2 topic gemoeten maar ach. [yt]_M3voi9xMUU[/yt] [yt]ZaS6jbMIvdM[/yt] [yt]k3a6cSH04fs[/yt] [yt]i0P_nhhObV0[/yt]
Jammer dat dit niet op de consoles ook is. Er gebeurt zo vaak erg grappige dingen in SR dat je dat graag terug zou willen zien.
Ja die is echt fucking goed gemaakt, maar die Eminem ook hoor, die 'chagrijnige' blik van hem zit er precies in. En Dr.Dre...poeh...zo dan!
+ Crazy, fun missions; self-aware sense of humor; huge battles with tons of action onscreen. + Smartly designed; no filler quests; hilarious endings; glorious co-op. – Not much gameplay freedom in the missions themselves. ? Where did Freckle Bitches go? Do they not have franchises in Steelport? 9.5 Review Official XBOX Magazine geen verkeerde score. Zo te zien wordt ie echt epic
Holy shit, een 9.5? Ok het is dan wel OXM en die geeft games altijd tyfus hoge scores maar toch. Ik ga er wel flink wat videos van bekijken wanneer ie uit is, en daar kan ik uit opmaken of ik hem echt wil hebbben. Denk het wel. Crazy fun missions klinkt goed!
Customizing an ultra compact economy car and singing a duet in zombie voice should not be attempted in the real world.
[gt]723559[/gt] Mohammed.. Ali?! edit: Hier de originele link: http://www.gametrailers.com/video/cherished-memories-saints-row/723559
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik 'm ga pre-orderen Ene kant wel, want ik ga hem toch wel halen en dan krijg ik die bonus er ook bij. Andere kant, geen idee
Mee eens, maar er komen steeds meer games die het hebben en het zal niet lang duren dat iedere game het dadelijk heeft. Zo willen ze de 2e hands koop/verkoop een beetje stil leggen. Meestal kun je de code via live kopen voor 800 punten.