Ik weet het..... Een coma zou een uitkomst zijn, maar goed, daar word je zo mager van enzo.... Nee, ik zal hem wel moeten zien, en ik ga dan weer niet kunnen wachten om de game te gaan kopen.....
Waar is die gigantische hype rondom GTA precies begonnen, volgens mij toen met GTA III toch? Toen crashten websites al volgens mij, of was het toch echt pas met GTA IV? Echt geen enkele andere game krijgt dit voor elkaar.
Bij 2 begon het eigenlijk pas echt. Maar ja, met het internet tijdperk ging het opeens een stuk harder met de hype. Nog 2 uur.
Ja maar dit gaat allemaal de geschiedenisboeken in he Wat zullen de mensen over honderd jaar wel niet denken *)
Die zitten in hun tijdmachine en gaan anderhalf uur vooruit de toekomst in voor de trailer van GTA VXXII die ze zelfs op hun wc kunnen zien. Ik ben benieuwd naar het personage, mag van mij dit keer wel wat losjes zijn. Claude was destijds oké, Tommy Vercetti was een baas, CJ was ook wel tof en Niko was geniaal. Maar allemaal behoorlijk serieus, ik wil nu wel een mix tussen Ryder, The Truth, Yusuf en Brucie ofzo.
Nee, bij GTA III begon het pas echt. Dat spel werd een hype. GTA is pas een hype geworden toen het 3D ging en dat was bij GTA III op de PS2.
hij staat vast om 1700 ook wel op YT of is komt ie later? want zou het dan misschien kunnen dmv een YT-downloader die link kopieren plakken en dan download ie hem?? kan je hem offline zien? of zal dit niet werken
Ik heb GTA IV er even in gezwengeld, beetje missies doen en rondrijden, en in de sfeer komen. Hahaha. Blijft trouwens qua verschillende aspecten nog een hele mooie game hoor. De autos blijven er echt heel mooi uitzien vind ik.