Heej mensen ik heb een vraagje over de wireless headset van microsoft. Ik wil graag een wireless headset kopen alleen ben ik brildragend. Nu vraag ik me af of het nog wel fijn is om de headset te dragen samen met een bril. Wil er liever niet achter komen nadat ik m heb gekocht dat ie niet fijn icm een bril. Iemand ervaring hiermee??
De wireless headset van MS zit sowieso kut. Na een tijdje gaat hij je aan de kant zonder geluid irriteren. Met een bril wordt het alleen maar erger.
ik draag ook een bril en heb een wireless headset, maar fijn vind ik het zeker niet zitten. Eerder had ik een wired en die zat 10x fijner, vind ik persoonlijk.
Ja, het is zeker wel te doen, maar zelf geef ik de voorkeur aan een wired headset, die zit toch wat lekkerder aan m'n hoofd Het is gewoon wat je beter vindt. Zelf is mijn wired headset kapot en had ik goedkoop een wireless gekocht, maar ik denk dat ik binnenkort een nieuwe wired headset haal. Anders moet je ff bij een vriend ofzo proberen wat fijner zit, als ie er eentje heeft liggen. Meningen verschillen natuurlijk.
Wireless headset klem je als het ware om je oor. Dan zit je bril wel in de weg. Een wired zet je op je oren. Ben zelf geen brildrager though. Maar dat zijn mijn ervaringen met de headsets.