1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat kan inderdaad.



    Maar als je hier een game voor koopt... :):
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, dat kan. Staat nog een filmpje op de vorige pagina. Maar als je dat doet ben je echt heel sneu. :emo:

    In die comments eronder probeert die gast het ook goed te praten door te zeggen dat je meteen alles wilt als je ervoor betaalt. Als het offline was, ok. Maar online is zoiets gewoon cheaten. Wij moeten hard werken voor een scope op onze SCAR, M16 of whatever. :emo:
     
  3. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste co-op missie kun je vlak voor de bank mannekes killen die onbeperkt spawnen en je kunt terug lopen naar een ammo doosje.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Rotation van alle maps is toch leuk?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, dat is idd ook het beste, maar dan het liefst met Caspian Border, Kharg Island, Operation Firestorm en Canals.
    Bij Grand Bazaar bijvoorbeeld wordt er in een groot deel van de ronde vooral heen en weer geschoten met rockets in dat steegje in het midden. Idem voor Demavand Peak (de kleine versie).
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind die grote maps juist kut omdat het zo lang duurt dvoordat je iemand tegen komt. (en ik ken die maps nog helemaal niet:+)

    Hoelaat gaan jullie spelen?
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    idd zwaar lelijk dit.. hoopte dat het niet zou kunnen in BF2 nukte ik die gasten altijd.
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Donders, ik wordt vandaag vaak uit de game gegooid en dan blijft het icoontje onderin weer staan. Wat is dat toch?!
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Tsja, daar is niks tegen te doen. Het enige wat je als DICE kunt doen is deze gasten een ban geven, maar dan gaan ze weer zeuren over dat wat ze doen 'legaal' is.
     
  10. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al de hoogste rang? say what, bij BF2 deed je er maanden over.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    klopt, of ze kunnen een max rez geven? 3 keer rezzen is max, dan moeten ze weer opnieuw daar heen lopen/rijden. dit zal het denk ik wel verminderen?
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    De hoogste rang had maar 1 persoon, en dat was diegene die de meeste punten had. Maar het duurde inderdaad ontzettend lang dat levelen.
     
  13. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0

    Klopt, ik heb de game nog niet omdat mijn pc het niet trekt maar blijkbaar is het mogelijk om binnen twee weken al de hoogste rang te bezitten. (vind ik eigenlijk wel erg jammer).
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    nouja ik speel BF3 eerder voor de fun... black ops etc deed ik wel veel voor de kills, ranks etc maar BF heb ik gewoon echt veel fun in dus rank boeid me nog niet echt veel..
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is ook het geniale aan de BF serie. Ik zuig echt enorm qua shooters, maar de BF games zijn gewoon leuk om te doen. :D
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    idd is gewoon vet om te doen. Zelfde als Just Cause 2, ik deed niks alleen wapens verzamelen, rond vliegen beetje geld verdienen etc:p gewoon omdat het vet was haha.
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Boosten doe je alleen als je de game eigenlijk bagger vind. Is net zoiets als de laatste bladzijde lezen om te kijken 'wie het gedaan heeft'. Tuurlijk het mag/kan maar wat is de lol. En dan is het nog triester asl je de volgende dag stoer gaat roepen dat 'jij weet wie het gedaan heeft' LOL

    Maar boosten op zich heb ik niet zoveel probs mee. Cheaten etc. vind ik veel kwalijker.

    Het is wel zo dat grote maps, en weinig mensen tegen komen (bv als Assault) natuurlijk niet zo hard opschiet met kills maken die je nodig hebt voor weapon unlocks. Ondertussen wel RDS dus daar ben ik wel blij mee:)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik rond een uurtje of 7, we kunnen ook wel in de server van mn clan.
     
  19. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om dit te doen? Heb alle co-op missies al gedaan, het is boosten maar met co-op heeft toch niemand er last van en de missies zijn nogal saai.
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Turtle Beach X12 gekocht, zo BF3 spelen, can't wait!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina