[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gewoon. Een enemy jet zoeken, gas terug, iets ervoor mikken en schieten!

    Het is makkelijker om op helikopters te schieten, die hangen wat stiller :)
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Of je schiet met een tank een helikopter uit de lucht _O_ Geen idee HOEVAAK we die Squad Ribbon gehaald hebben... maar god-nonde-ju wat ging het goed.

    Man wat heb ik genoten gisterenavond ... heerlijke potjes. Tevens gisteren ook m'n C4 unlocked. Heerlijk die tanks mollen! Kan er echt niets anders van zeggen.
     
  3. M@rtinus

    M@rtinus Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Probeer tanks te pakken
    Zo doe ik het namelijk ook die zijn best goed te raken en snel kapot.
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zo weinig hardcore servers?
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dit is mijn top 5 van maps, vind ondanks dat de andere maps veel groter en meer voertuigen hebben toch de kleinere "close combat" maps veel leuker om te doen. Vooral Seine Crossing is geweldig!

    1. Seine Crossing
    2. Grand Bazaar
    3. Operation Metro
    4. Damavand Peak
    5. Operation Firestorm
     
  7. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er meer mensen die de SP wat vinden tegenvallen? ja ok je koopt em voor de MP ma wil toch graag alle achievements halen incl co-op campaign.

    beetje dat "been there done that" gevoel...alhoewel ik Night Shift wel top vond.

    MP heb ik nog niet gespeeld ma ga ervan uit dat deze weer top is zoals Bfbc2..
     
  8. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    ja de sp is zeker geen topper, maar wel geinig om een keer te spelen
    zoals je zegt je koopt deze game voor de mp
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon een keer op Hard uitspelen en alle achievements halen idd. Voor de rest: MP all the way!
     
  10. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Toen ik de sp ging spelen dacht ik meteen aan black ops met dat ondervragen en terugblikken krijgen over wat er precies gebeurt is.
    Voor de rest, het is wel grappig en zeer easy om de achievements te halen
     
  11. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik ben trouwens weinig glitches tegen gekomen

    ik vind het een topspel _O_
     
  12. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb tien uur gespeeld maar ik moet zeggen dat ik nog niet echt favoriete maps heb op dit moment. Ik vind het wel allemaal wat generieker als bij BC2. Bij die game zat er veel meer diversiteit in de maps.
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Multiplayer ga ik nog erg lang spelen, erg leuk om af en toe eens te wisselen van class. En bijvoorbeeld wat meer in de frontlinies te lopen als assault, of om als engineer je te richten op voertuigen met launchers.
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Is er een manier om erachter te komen waar een server zich bevind? Ik wil een lijstje maken met servers die dichtbij zijn, omdat er al tig servers zijn die claimen in EU te zijn maar waar ik 2 meter vooruit ren en dan weer een meter teruggezet wordt, dus HELP AUB!
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hebben jullie ook last van lag op alleen Tehran Highway? Die map blijft laggen bij mij namelijk.

    En zijn er nog skilled mensen die de ace squad ribbon willen halen? Rampage? Sloober?

    Voel je vrij om mij toe te voegen op XBL
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  16. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat valt mij ook op inderdaad. Af en toe op andere maps ook (een beetje) lag, maar Tehran Highway lag bij vrijwel altijd heel erg. |:-

    Vanochtend is er maintenance geweest, straks maar ff kijken of er iets verbeterd is:9
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Wat mij betreft hadden ze er helemaal geen sp bijgedaan, heb er geeneens naar gekeken. Al mijn tijd gaat in de mp ;)
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu een paar dagen aan de gang, maar ik weet het nog niet.
    Ik ben een echte die-hard Battlefield fan, maar op de een of andere manier heb ik hier minder lol mee dan de vorige delen (BC, BC2, Bf1042, BF2 en BF1942).

    Het Battlefield gevoel ontbreekt op de een of andere manier. Ik kan alleen nog niet zeggen waar het aan ligt, weet alleen te zeggen dat de mappen niet echt geweldig zijn. Kijk echt uit naar de Back to Karkand uitbreiding.

    Strike at Karkand, Gulf of Oman, Wake Island_O_

    Wat hebben ze met die belichting in Noshahr Canals gedaan? Het is wel heel licht soms.

    Telkens als ik speel dan denk ik na 30 min alweer erover om te stoppen, geen goed teken:{
     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ja dat viel mij ook al op maar ik vind uberhaupt de optie met de lichten op de guns irritant maar dat is mijn mening
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    lol stop altijd pas na een uur of 8 heb er ook alweer meer dan 30 uur inzitten , kan echt niet stoppen met spelen en als ze de lag eruit krijgen stop ik helemaal nie meer yehaaaaaa
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina