Waar zien jullie Tommy? Of denken jullie dat dit Tommy is uit Vice city die je speelt, zou te vet zijn?
Lijkt er erg op inderdaad (Tommy), heb niet de hele trailer gezien, kom net binnen wandelen. Ik zag al een dikke auto met dak die erin kan, jetski's, dikke huizen, bergen.. Los Puerta, komt dat ook uit GTA? Ben het al weer vergeten joh.. Vliegtuigen! edit; Straaljagers!
Lijkt erop dat we alle characters gaan spelen van de vorige delen. Die allemaal op hun manier hebben geleden door de economische crisis en weer vanaf het begin moeten beginnen.
Ziet er goed uit, maar.... Saints Row 3 > GTA V Denk ik hoor, maar Saints Row 3 ziet er gewoon veel leuker uit.
0.41 kan tommy toch wel zijn, als je hem zou bedenken met beter graphics en een paar jaartjes ouder??
Als je ziet wat GTA V al losmaakt met een logo + trailer, en ziet hoeveel marketing SR 3 nodig heeft en veel meer trailers, nou, dan kan ik je zeggen dat GTA V SR3 gewoon verslaat.
Denk, weet bijna zeker dat het zo is. Zeker door de eerdere geruchten van meerdere speelbare characters.
Nee, het is gewoon San Andreas. Grafisch nou ook niet heel erg veel verschil met deel 4 hoor gasten. Valt ook reuzemee.