en ik denk dat er meer plaatsen zijn (dus meer dan LS) want waarom zouden er anders vliegtuigen zijn?
Rockstar has confirmed that Grand Theft Auto V will be set in its fictional world of San Andreas. San Andreas is a fictional U.S Southwestern state which includes three cites based on real U.S cities - Los Santos, (Los Angeles), San Fierro (San Francisco) and Las Venturas (Las Vegas). Rockstar has a habit of tweaking its cities, and GTA V is set in modern day, so it's possible that area names and the city's layout will change.
Gewoon San Andreas HD. Precies wat ik graag wilde zien, en het gebeurd. Bam Ik zit echt te genieten hier De game ziet er trouwens al behoorlijk 'af' uit moet ik zeggen!
Nee deze is donkerder. En dat stukje bedoel ik ook meer met de Cutscene. Dat ziet er niet playable uit, maar een cutscene van een maatje ofzo van je.
Ohja, beide games zijn al uit . Moet zeggen dat de trailer weinig nieuws laat zien. Ziet er leuk uit, maar het blijft een filmpje. Die kan je zo mooi maken als je wil. Van SR3 hebben we al gameplay gezien en dat gaat gewoon nog verder in op kansloze humor = WIN.
Volgens mij WEL twee protagonisten hoor!!! 00:35 Die gast met die gekleurde trui en oranje broek. 01:06 Wegrennend voor die cops En dan de andere 00:39 Gast met grijs haar die over de stad kijkt. 00:46 Daar zien we hem die bankoveral plegen, daarna zien we hem gelijk in een auto rijden. Ah , iemand was me allang voor zie ik...ah well.
http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/gta-grand-theft-auto-v-5/10569986.html Releasedate 12 juli 2012?
Maar het is wel ingame. Dus veel zal het er niet van afwijken. Al moet ik zeggen dat San Andreas 2.0 wel logisch is nu ik erover nadenk. GTA 4 gaf ons als Liberty City in een nieuwe jasje. En nu Los Santos in een nieuw jasje. Denk dat R* altijd heeft gedacht dat de delen op de PS2 nooit echt justice hebben gedaan en het nu eigenlijk goed willen doen met deze generatie consoles. Om een echte stad te creëren.
Nja, dan kun je de vraag stellen waarom alleen de stem laten horen van die oude man? En niet die van de andere? Je zou ook kunnen zeggen dat dat mss een DLC personage wordt zoals bij GTA IV het geval is.
Tuurlijk niet, maar het klonk wel geloofwaardig. Maar goed, zou wel erg raar zijn om gelijk met zulke info naar buiten te komen na het uitbrengen van de eerste trailer.
Hier heb je die grijze dude weer. Het is dus hem, of die kale getinte die je een paar keer ziet. Of beide. Verschillende dingen op nummerborden ook. Los Santos, San Andreas en hier Las Palmas?
Dat zijn altijd die standaard releasedates sommige sites hebben. Zij weten echt niet wanneer die uitkomt.