1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 okt 2011.

  1. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand 'm al binnen van thehut.com? Wachten wordt nu wel erg lang. :mad:
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken is dit volgens mij niet helemaal mijn ding, maar na zulke reviews kan ik het maar beter wel proberen geloof ik. Raden jullie aan eerst Arkham Asylum te spelen? Heel goedkoop is 'ie niet te krijgen, dus zat er zelf meer aan te denken gewoon gelijk Arkham City te doen. Trouwens, lijkt het meer op Ninja Gaiden of Assassin's Creed wat jullie betreft?
     
  3. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nog niet.

    De mijne is al op de 22ste verstuurd:mad:
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Is nightwing dan ook speelbaar in de singleplayer of nie!
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee enkel in de challenges, je krijgt 2 nieuwe challenges en je kan Nightwing in alle andere challenges gebruiken. Echter niet in de story mode. Redelijk weinig content dus voor die prijs, tenzij je dol bent op de challenges.
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had die van mij afgelopen vrijdag al binnen, incl. de blu rays. Betreft echter wel de PS3 versie.
     
  7. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nog een Catwoman code over als iemand er behoefte aan heeft :thumbs:

    KJYHJ-XK22P-T9JTM-CV7PV-KGGVZ
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net de laatste riddler location gekregen en afgerond. Damn, 400 riddles nodig om die te krijgen. Heb alles op 1 riddle na in de Industrial zone. Die kreeg ik niet voor elkaar. En een paar combat challenges heb ik niet.

    Ook de catwoman story afgerond.

    Blijven de challenges nog over, ik ga een paar stealth challenges proberen, maar ik denk dat ik het buisten het verhaal om niet zo leuk vind, dus dan gaat hij op de bazar.

    Leuke game, maar toch iets een teleurstelling, met name mbt de grote van de sp campaign...
     
  9. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de code al gebruikt?
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jij ? :thumbs:
     
  11. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet. Heb hem geprobeerd maar doet het niet. :'-(
     
  12. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister gemailed over het feit dat mijn Earth-One costume code het niet doet. Maar in die mail staat dat ik de BL code op "the front of the disc" of "on the spine of the gamecover" moet opsturen naar WB. Maar ik kan echter nergens de code vinden? Iemand die weet waar ik deze code kan vinden?
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Batman AA spelen is niet echt nodig om het hoofdverhaal te volgen, maar het zou bepaalde dingen wel duidelijker maken.

    Als ik tussen die 2 games moet kiezen dan zou ik zeggen Assassins's Creed, maar het trekt eigenlijk op geen van beide.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het lijkt ieg gelukkig niet op NG, want dat vind ik echt een bout game :)
     
  16. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen die hem al wel hebben ontvangen van The Hut of nog steeds aan het wachten zijn. Ik heb zo zin om deze game te spelen!
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank! Dan ga ik voor de nieuwste, denk ik. Jammer dat je Assassins's Creed koos haha, dan maar hopen dat het er inderdaad niet echt op lijkt. Ninja Gaiden helemaal kapot gespeeld namelijk :thumbs:
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het heeft helemaaal niets weg van NG. Van AC ook niet, maar die hebben nog een kleine overeenkomst door hun free-roam omgeving en dat je bij beide games de wereld ook verticaal kunt ontdekken (al heeft Batman geen klimsysteem). Batman AA of AC kan je moeilijk met andere games vergelijken. Ik raad je aan om eens langs een Game Mania te gaan en te vragen of je de game mag proberen, normaal gezien hangen daar geen aankoop verplichtingen aan.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben der klaar mee, die combat challenges vind ik niet leuk en ook de predator challenges boeien me zo los niet. Op de bazar :)
     
  20. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Game uitgespeeld. Kort en ik vond de game ook niet zo geweldig als Arkham Asylum. Het einde van Arkham city vond ik dan wel weer een stuk beter dan in deel 1.
    Daarnaast was de hele dlc met Catwoman in mijn ogen overbodig.
    Het heeft niets van doen met het hoofdverhaal en die vier missies waren eigenlijk gewoon challenge-maps.
     

Deel Deze Pagina