[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan draak ook de brug oplokken en op melee-wijze het wapen bemachtigen
     
  2. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh vet, probleem is wel dat die draak me zo makkelijk afmaakt met zijn vuur :p

    EDIT: Heb me drake sword gehaald met wat pijlen die ik overal vond :) had er gelukkig maar 17 nodig :p
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  3. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben op zoek naar een leuke farm spot voor large titanite, iemand een suggestie?
     
  4. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Net m'n vreemdste ervaring tot nu toe gehad in Dark Souls. Was met een nieuw character bezig en was me aan het klaarmaken voor het gevecht tegen de gargoyles (tail axe gepakt en ze waren ook nog zo aardig een shield voor me te droppen na het gevecht).
    Terwijl ik daar net die kerk heb uitgemoord en op zoek ben naar wat summon signs om zo het krijgen van die tail axe wat makkelijker te krijgen wordt ik opeens geïnvade.
    Ik kan niets tegen die flikflakkende mafkees met gigantische wapens beginnen, maar hij heeft totaal geen interesse in een gevecht en dropt Quelaag's Furysword +5 voor mij om op te pakken, wat ik natuurlijk graag aanneem. Verder zat ie een beetje Force miracle te gebruiken en in een ton te veranderen om wat rond te kloten, maar aanvallen deed hij niet.
    Een paar minuten laten lukt het me eindelijk om iemand te summonen (na 10 gefaalde pogingen oid; die gast keek ook nogal vreemd op toen hij die vriendelijke invader zag) en gingen we de gargoyles verslaan nadat die invader vertrok.

    Dus...zo wordt deze run wel een stuk makkelijker voor dit character.
     
  6. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat hele summonen, gesummoned en invaden nog niet helemaal, maar het klinkt wel geinig :p
     
  7. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Wow, ik zit helemaal vast bij de boss battle van Anor Londo :mad: Lukt me echt helemaal niet..
    Iemand tips ofzo?
     
  8. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren ik heb butterfly, qualaag,capra demon en de eerste level bazen verslagen nu weet ik niet waar ik heen moet. Sen firtress is moeilijk, valley of drakes is moeilijker. En die demon gebied (na qulaag) is ook moeilijk. Anor londa is hekemaal niet te doen. Iemand tips waar ik heen moet? Ook is mijn drake sword nie meer goed in de gebieden, iemand tips? Ook toen ik de butterfly in darkroot garden versloeg rende ik naar boven bij de bkacjsmith die er moest zijn, maar die was er niet, die zat knielend versteend daar? Hoe kan dit?
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Sen's Fortress na het luiden van de 2de bel. Mimic chest daar dropt een goede speer.
     
  10. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de Hydra al gekilled? ( in dat meer naast Havel ) Of anders, probeer Sif in Sealed Darkroot Garden :)
     
  11. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna 10 uur vastgezeten onder de grond bij die kut beesten (In die moerassenwereld. Met die spinnen die laserstralen uit hun mond laten komen en die muggen)

    Hoe? Ik had geen repairbox en mijn Dragon blade ging kapot. Elk ander wapen was veel zwakker, dus ik kon niet vooruit meer, maar ook niet achteruit. Zeer frustrerend. Nu eindelijk terugwaards eruit gekomen. Gelijk een repairbox gekocht en een andere route bewandeld. Nu kijken waar ik heen moet :b:
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoeveel uur speel uuur zit er eigenlijk in deze game?
    en is het meer te vergelijken met dragon age? of oblivion? of two worlds? of meer diablo achtig?
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Ik vind de game (heb alleen Demon's Souls gespeeld, maar de vergelijkingen zijn ontelbaar) een soort van Ninja Gaiden met een shitload aan rpg invloeden. Het spel is qua thematiek een Westerse rpg. Iedere vijand kent een eigen manier van benaderen en tactiek. Je moet de game echt leren spelen. Je kunt er niet zomaar even instappen en succesvol zijn. Je moet je echt onderdompelen in het spel om verder te komen.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Exact wat ik de eerste keer had, zat daar ook vast doordat ik al 2 wapens bijna kapot had geslagen. Ik ben toen ook terug gegaan en heb me die repairbox gehaald. De tweede keer ben ik via New Londo > Valley of the Drakes gegaan, zo kom je ook in Blight Town maar sla je een groot stuk over en ben je veel eerder onder. Ik neem aan dat je op weg was na de 2de bel, in dat geval was je iig op de goede weg. Persoonlijk vond ik dat het moeilijkste stuk tot nu toe dus moed niet laten zakken.

    @Casper: Ik zit nu bijna 70 uur in de game en zit denk ik op 70/80 % qua story, ik heb echter niet veel gefarmed en me nog niet echt veel bezig gehouden met het PvP gedeelte en de covenants. Je kan er dus aardig wat uurtjes insteken. Bovendien heb je ook nog een New Game + dus daar komen nog wel erg veel uren bij in mijn geval.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    =======================
    From Software and Namco Bandai games have released the shipment numbers for Dark Souls, totaling 1.5 million worldwide, and broke it down per region as well.

    From Software and Namco Bandai announced today that worldwide shipments of Dark Souls have crossed the 1.5 million mark.

    Unlike similar shipment announcements for other games, From and Namco Bandai broke the number down region-by-region:

    Japan: Released on 9/22, 370,000 shipped
    North America: Released on 10/4, 620,000 shipped
    Europe: Released on 10/7, 470,000 shipped
    Asia: Released on 10/18, 40,000 shipped

    The game is PS3 and Xbox 360 in all territories except Japan. Namco Bandai was publisher everywhere except Japan, where From Software, developer of the game, did the publishing honors.

    =======================

    Bron: Gamebanshee
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Shipped he, niet sold!

    Dus die cijfers zeggen niet zoveel, er kunnen er nog wel 1M op de plank van liggen :)
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb de game pas net,maar snap het human/undead gedoe nog niet zo heeel goed?

    Kan iemand dit wat toelichten aangezien de game zelf best schaars is kwa info.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    FF een paar paginas terug kijken in dit topic, wordt het door iemand uitgelegd ...
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Vind dark souls moeilijker als demon's souls. Ben een sorcerer en nog maar in de undead burg. Ga constant dood door de baas (beest op die brug) of de weg er naar toe.

    Zit erg te twijfelen of ik een warrior moet beginnen. Miss is dat wat makkelijker. Al vond ik in demon's weer char met magie makkelijker. Maja je hebt nu een limiet met je magic aanvallen.

    Klopt het dat ik op het punt waar ik ben niet verder kan levelen? Er staat level up en required souls nul, maar kan niks doen.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Shipped is voor een groot gedeelte ook op basis van bestellingen, dus de cijfers zeggen wel degelijk wat.
     

Deel Deze Pagina