Thanks @ Divimus, gaaf dat je er tijd in stopt om dit allemaal op te zetten, top!
Blij dat ik (nog) mee mag doen, maar eigenlijk begrijp ik al die ophef niet over een 1 raceactie van mij waarbij niemand benadeeld wordt? Als ik overigens Lugnut wel geraakt had, had ik dat vervelend gevonden omdat dat niet mijn bedoeling is, maar in mijn ogen was dat dan nog steeds een race incident en geen aggressief of onverantwoord gedrag.
Mannuh, hallo ik ben geen prof !! en volgens mij missen die trouwens ook wel eens een rempunt in hun enthousiasme. Sterker nog ik heb tijdens onze race op Hockenheim wel acties gezien waarbij anderen wel benadeeld werden.
In mijn ogen zijn dat allemaal race incidenten waarbij men niet bewust of met opzet anderen probeert te elimineren. (Voor diegene die de herhaling willen zien en niet 2 fotos; einde rechte stuk 2e ronde, vanavond zal ik een filmpje op mijn Forza account proberen te plaatsen (als me dat lukt, ben niet zo technnisch..)
Misschien maar beter dat ik nog geen headsetje had. Zondag a.s. wel dus dan verwacht ik wel wat commentaar
Anyway; ik heb gisteren toch maar alvast gereden op Catalunya vliegende ronde: 2:07:725. Rijd ik daarmee weer in de achterste regionen of zit er voor mij misschien ook een puntje in aankomende Zondag? Hebben jullie al wat tijden kunnen neerzetten?
grt A.
Laatst bewerkt: 3 nov 2011