1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja oke. Haha! Nja zodra ik eindelijk eens een headset heb gekocht, zit nog steeds in dubio hierover, zal ik dat eens downloaden...
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Mensen die het boot/tank ding op canal bij b zetten, zodat je daar kan spawnen._O_
    In dat ding spawnen, ff om je heen kijken, er uit (met support class) en gaan met die banaan.\o/
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bij dat hoerige kut Wehkamp is het blijkbaar uitverkocht, fijn dat ze je dat een week na launch ff laten weten dat je kunt fluiten naar je game 8)


    Zit nu op G2Play.net en voordat ik hier de digitale Russiche versie ga zitten bestellen, is ie wel gewoon in het Engels?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, je moet hem taalpatchen. Maar daarna wel. ;)
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Top, besteld :thumbs: thanks


    Niet slecht trouwens voor 32,04 (met 1,32 euro discount punten van vorige bestelling & de 2% korting die je krijgt als je reviewed) voor spectact pack, warfare en dogtag pack.


    Oh kut het is niet de LE dus moet alsnog de DLC kopen, enig idee hoe duur die gaat worden? 8)

    EDIT: fuck it zie het wel die paar euro boeit me eigenlijk geen hol meer, wil spielen jah!
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeker een headset halen. Is gewoon erg handig en een goede headset is niet eens zo duur. Heb gisteren €75,- betaald voor een Turtle Beach X12. Kan je zowel voor de Xbox als voor de PC gebruiken
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vind het trouwens bullshit dat alleen DICE medewerkers een 12x scope mogen hebben, zou mij ook wel relaxed lijken.. =(
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    32 euro niet slecht? Ik had hem voor 18. 8)
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hoe bedoel je?
    Op de SV98 heb ik gewoon een 12x scope.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ik probeerde jullie gister allemaal te joinen maar ging niet, ook party kon ik niet joinen helaas:mad: maar het ging gister toch echt super bagger..

    Wat ik niet snap of raar vind is het volgende:

    Als ik in een Tank zit, is 1 a 2 rockets genoeg om me down te krijgen, als ik op een tank schiet heb ik er zeker altijd 3 nodig...

    Al sta ik achter een enemy tank dan drukt die gast op E komt uit die tank gelijk richting mij en schiet al zonder dat ik hem ook maar zie??? bug ofzo?

    Zelfde geld voor choppers en jets, ik heb telkens 2 a 3 javalins nodig voor ik hem eindelijk raak, hun flares reloaden super snel en de mijne niet... en ik haat mensen die zo'n tank pakken, hem super ver weg zetten en dat alleen helicopters en jets gaan knallen, echt irritant.

    En werd gister de hele tijd in mijn rug genakt dus het ging gewoon echt slecht:p
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bij de AKS-74u niet :mad:
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Gebruiken jullie dan een scope op je carbine?
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik wil net zeggen... long range scopes op assault rifles werken voor mij niet. Het liefst heb ik een Red Dot Sight scope erop zitten :).
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    In de beta met x7 scope op een rifle gezet, ging best goed hoor :cool:
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    met welke class spelen jullie het meest? ik speel echt alleen met Engineer omdat ik de G36C wil... en waarom krijg ik weinig tot geen punten voor repairs? er staat in battlelog 1 repair maar heb er echt al veel meer gedaan.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Volgens mij zijn dat de repairs die je gekregen hebt :)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee, RDS of Holo
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Engineer is wel geniaal. Gisteren kwam ik er pas achter hoe geweldig Stinger missiles zijn op grote maps. Daar maak je gewoon een aantal certified kills en punten mee. _O_

    Scheer je weg, 360 speler! :+
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja is inderdaad ideaal, alleen klote dat als je stingers hebt je geen tanks meer neer kan halen:p dus op wat kleinere maps switch ik naar de SMAW
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    ho ho, ik heb bij mn broer ook al even op de PC gespeeld dus daag me niet uit :+


    En Dagger, als je snel wilt levellen met je engineer moet je mijnen en de expl perk meenemen. Dan spam je de hele map vol mijnen en komen de punten vanzelf
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina