hahahahahhahaha! LOLZ Maare wordt tijd dat we even weer racen! moeten weer wat verhalen en foto's komen!
Ik dacht dat ik eindelijk lid was van de XBW carclub, zit ik bij een van XboxWay ofzo... Heb ik daar al die tijd op zitten te wachten. Hoe kan ik jullie carclub joinen? XBW was het toch?
Hoi allemaal. ben sinds gisteren lid op het forum. Ik zag dat jullie actief bezig zijn met de carclub, dus heb ik mezelf hiervoor vandaag aangemeld, dus als iemand zou willen accepteren, top! Lijkt me leuk om met/tegen jullie te racen.
Wat is het juiste topic dan? Ben zelf ook opzoek naar een goede club, ipv n00bs die je in de eerste bocht weg beuken.... Thnx in advance
Wat we ook nog kunnen doen is Oval Racing op die Sunset track. Met forza 2 geloof ik toen met een Viper gedaan, classic situaties ontstaan daar!
heb Aventador, Stirling Moss en Bertone toegevoegd. Mocht je ze niet Clubgarage waardig vinden dan moet je dat zeggen dan verwijder ik ze zelf wel even weer.
ja klopt ben druk met tentames ook niet veel online op dit momen (eigenlijk helemaal niet) na volgende week weer wat actiever