[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    In het begin had ik ook iets van mwah, maar kan nu ook niet meer stoppen :) Straks verbetering van de servers, patch om het één en ander te tweaken en die duffe k/d gastjes naar MW3... En het is voor mij de mp van het jaar :)

    Investeren in de Scar of de PP2000 ?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik word zo moe van die eikels met een RPG....
     
  3. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Word moe van als je alleen speelt dat niemand voor de plants gaat maar ergens in een bosje gaat zitten snipen
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    weet iemand hoeveel munitie je heb bij een mortier? deze had ik laatst gekozen en heb een heel potje alleen maar mortieren afgeschoten. er zat geen limiet op. ik stond niet op een ammo supplies tas, dus dat kan het niet zijn geweest. ik heb liever oneindig veel clymore mijnen of c4.. misschien een bug?
     
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Is een smaakding, de PP2000 is voor alle klasses maar is wel een beperkte gun ivm de Scar maar ik vind die laaste weer foeilelijk. Het stomme is wel dat ik heel goed presteerde met die PP2000, het ding is veel beter dan ik dacht in elk geval. Persoonlijk kijk ik voor uit naar het unlocken van de UMP. Dat blijft mijn favoriete gun.
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Die is flink generfd en niet aantrekkelijk meer.
     
  7. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Oneindige ammo, maar denk dat dat straks wel gepatched gaat worden want je kan behoorlijk campen ermee.


    Wat vinden jullie trouwens van de support vanuit DICE/EA? Moet zeggen dat ik wel echt het idee heb dat ze volledig bezig zijn met het aanpakken van de fouten en zoveel mogelijk proberen te luisteren naar de community. Op zowel Facebook als hun officiele blog zijn ze erg aanwezig, goed teken vind ik.. :thumbs:
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Is de UMP zo kut joh in BF3? In BC2 heb ik echt superveel gespeeld met die gun.
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Denk dat ik dan maar voor de Scar ga, die is ook iets beter bruikbaar voor medium range. Vervelende is dat ik weer mijn extra's kwijt ben, die het richten makkelijker maakte met de guns die je in het begin krijgt. Heb nou nog niet echt een wapen gevonden, die me echt heel goed ligt.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    M16, m4 zijn toch ook prima wapens? Je kan daar zelfs best de trigger bij indrukken zelfs
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Volgens mij heb ik die nog niet... Maar ga ze zeker uitproberen. Ben een beetje zoekende naar een goede combo. Zag dat de servers van de 360 en PS3 net een update hebben gehad.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Scar is erg sterk (goede damage), alleen wel een flink nadeel is dat hij maar 21 kogels heeft.
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  14. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Amen... daar heb ik ook zo de scheit van en ik ga ook direkt uit een game als ik bij dat soort figuren in zit. En vergeet de rambo's niet die voor de K/D ratio gaan... pakken geen flag of e.d. zitten alleen maar te sprayen.
    Even voor dat soort figuren ER IS OOK TEAM DEATH MATCH :mad:
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Je kan het ook prima allebei doen. Ik pak vlagen en heb altijd een goede k/d ratio.

    G36C.. Dat is echt de gun voor mij, ook al vroeger bij Rainbow Six etc... Red dotje erop en knallen maar.

    Heb nu ook die M40A5 sniper unlocked. Potje op Seine Crossing 14-0, kreeg een bericht op XBL "Class boosting lobby". Toen moest ik wel even lachen in mijn vuistje. De desbetreffende persoon heette ook XXxxXxxSn1perkilzzxXxx ofzo haha
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    nice
     
  18. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Snipen in de bosjes hoort er net zo goed bij als rondrennen en schieten, dat moet je goed begrijpen. Iedereen kiest zijn eigen manier om te spelen, of het nou punten verzamelen is of lekker lone wolf snipen. Laat ze lekker in hun waarde. :thumbs:
     
  19. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    hooaahhh, tot nu toe alleen rush gespeeld. :9
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben ik met je eens maar dan moeten ze wel hun taak doen. Laatst lagen de M-Com stations tegen een gebouw aan waarop een aantal snipers lagen. Het gevolg was dat ik een aantal keer dood ging maar mijn squad bleef doodleuk in de berm liggen en door hun scope te kijken terwijl ik die snipers op het gebouw had gespot en er was dus duidelijk werk aan de winkel voor die jongens. Ze bleven echter gewoon hun KD ratio opschroeven door op safe te spelen. Echt belachelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina