FM4 [Finished] Seat Leon Supercup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 21 okt 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Waarom post je dat in de Seat topic?

8)

Edit: ninja edit! :eek:

Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  2. zen

zen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat nu in het algemene topic!

3. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik ga vandaag de headpost aanpassen qua scores,

Wat betreft Asjemenou75 vind ik niet dat die gediskwalificeerd moet worden, Het ging hier om een ongeluk. Wel moet hij zich aanmelden bij de club en een headsetje zien te regelen anders mag je de volgende race niet meerijden.

// Hoofdpost geupadate!

Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  4. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor je inzet!

En BAM toch 1 puntje weten te scoren!\o/
    Mijn seizoen kan nu al niet meer stuk!

5. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Dankjewel, Altijd leuk om te lezen dat het gewaardeerd word, Ik vind het ook leuk hoor haha.

Prijzen zijn nu ook toegevoegd!

6. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    tof idee :D

7. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Het lijkt me dat er meer mensen zich kunnen aanmelden. We zaten vorige keer ook maar met 10/16 dus waarom niet?
    Reserve rijders die wel willen meedoen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik moet eerst nog even uitvogelen hoe het kan dat ik niet kon joinen :mad:

9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Gewoon kijken of je vanavond wat online kan doen. Anders wat in je router aanpassen.

10. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Thanks @ Divimus, gaaf dat je er tijd in stopt om dit allemaal op te zetten, top!

Blij dat ik (nog) mee mag doen, maar eigenlijk begrijp ik al die ophef niet over een 1 raceactie van mij waarbij niemand benadeeld wordt? Als ik overigens Lugnut wel geraakt had, had ik dat vervelend gevonden omdat dat niet mijn bedoeling is, maar in mijn ogen was dat dan nog steeds een race incident en geen aggressief of onverantwoord gedrag.

Mannuh, hallo ik ben geen prof !!:confused: en volgens mij missen die trouwens ook wel eens een rempunt in hun enthousiasme. Sterker nog ik heb tijdens onze race op Hockenheim wel acties gezien waarbij anderen wel benadeeld werden.

In mijn ogen zijn dat allemaal race incidenten waarbij men niet bewust of met opzet anderen probeert te elimineren. (Voor diegene die de herhaling willen zien en niet 2 fotos; einde rechte stuk 2e ronde, vanavond zal ik een filmpje op mijn Forza account proberen te plaatsen (als me dat lukt, ben niet zo technnisch..)

Misschien maar beter dat ik nog geen headsetje had. Zondag a.s. wel dus dan verwacht ik wel wat commentaar ;)

Anyway; ik heb gisteren toch maar alvast gereden op Catalunya vliegende ronde: 2:07:725. Rijd ik daarmee weer in de achterste regionen of zit er voor mij misschien ook een puntje in aankomende Zondag? Hebben jullie al wat tijden kunnen neerzetten?

grt A.

Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  11. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Hej dat zei ik niet.
    Het viel me alleen op in mijn replay. Piepende banden dus ik keek ff waar dat vandaan kwam.
    Iemand anders zei dat ie schade door jouw had.

Ik ga trouwens niet oefenen!

12. Postmen

Postmen Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zondag doe ik zeker mee, afgelopen zondag wegens omstandigheden niet mee kunnen doen.

Ik wil mijn auto een beetje painten, maar ik krijg die vierkantjes achter op de auto niet weg, hoe kan ik dat doen?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Gewoon een vierkant er overheen.

14. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772

No hard feelings verder...., maar volgens mij de enige schade die ik heb veroorzaakt was bij mezelf een kapotte bak na te snel terugschakelen |:-.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Inderdaad, zand erover. Gewoon een raceincident 8).
    Zolang er geen opzet in het spel is zijn straffen echt totaal overbodig.

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik was de enige zonder schade. :)
    Niemand de eerste ronde van mijn punt bekeken?
    Dan zie je echt hoeveel ruimte ik geef en andere lijnen zit te zoeken om in te halen.

17. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Mochten jullie meer rijders willen toevoegen geef ik me daarvoor bij deze op.:thumbs: Lijkt me leuk om te racen tegen jullie. Zal eens kijken of ik een leuke paint kan maken voor de Seat.

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je hoeft toch niet per se bij de club te zitten? Ik zit op meerdere fora en rijdt vaak met anderen online, dus zit bij hun club, maar doe wel graag met deze races mee.

Ben ook bezig mn auto te painten, daar gaat echt enorm veel tijd inzitten en af en toe is improviseren, maar het wordt wel mooi ;)

19. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Het is handig als je erbij zit met inviten (: , Maar omdat veel mensen pissed waren op hem hoorden ik ook dat ze graag wel hem bij de club zagen ipv dat het een "vreemdeling"

20. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, maar ik heb wel wat members van hier in mn friendslist, volgens mij ook wel van deelnemers van de races, dus dan maakt het niet zoveel uit dat ik lid ben va n een andere club toch?

Deel Deze Pagina