Volgende week Deadliest Warrior 400 (50% off) Deadliest Warrior Samurai Helmet 80 (50% off) Scott Pilgrim The Game 400 (50% off) Scott Pilgrim Guitar Prop 120 (50% off) Shinobi 200 (50% off)
Voor de mensen die Scott Pilgrim nog niet hebben en van de vroegere NES games houden, dan is dit verplichte kost. Echt een vet spel
Heeft er iemand nog zo'n 10% kortingscode voor mij die ik mag gebruiken (ZAVVI), had er laatst eentje maar die werkt niet meer? Of iemand die een tip heeft hoe ik aan een nieuwe kom?
Voor 600 msp zou ik zeggen kopen. Het is een unieke en pure ervaring. Je moet er wel voor gaan zitten, anders verliest het een beetje impact.
moet er wel bij zeggen dat het spel niet lang is. Dat maakt 600 msp een betere prijs. Ik vind het niet zo'n bezwaar, maar het is wel iets om mee te nemen.
Fable 3: Traitors Keep = 280msp - 50% off Gears of War 2: All Fronts Collection = 400msp - 50% off Gears of War 2: Destroyed Beauty Premium Theme = 125msp - 50% off UNO = 200msp - 50% off En waarschijnlijk Ms. Splosion Man!