[XOne] Soul Calibur V

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 17 mei 2011.

1. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt wel wat je zegd, maar ik vidn de snelheid en reactie tijd van de knoppen bij dit spel zeer perfect in tegen stellingen tot andere vechtgames.

Ik vind de moves ook vloeienden. Het speelt gewoon fijner, maar goed dat is mijn mening

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Een uitstekende interview met de producer van SCV:
    [yt]LVqfE3V49qc&[/yt]
    [yt]eMkUIHOqHjA&[/yt]

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Character Creation Trailer
    [yt]GAZTv_7yxoA&[/yt]

_O_

Ik was nooit veel met de Create mode bezig in SCIV, maar dit ziet er toch wel heel erg tof uit, nog niet eerder een fighter gezien waarin je zoveel kan customizen...naast modden op de PC.

Pyrrah in een kimono <3

Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Errug vet!! Wel geinig met die Japanse letters, dat we iets mooi vinden uitzien maar niet wetend wat het betekent lol

5. Soufyan

Soufyan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Info over Cervantes?

6. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Zat cervantes bij deeltje 4 er wel in dan?

7. Soufyan

Soufyan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker, deel 4 is de eerste SC die ik heb gespeeld en Cervantes is mijn main geworden. Was bijna niet te verslaan online, al zeg ik het zelf haha.

8. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    ohhjaa! haha was even in de war met negrid ofzo die groene dude, cervantes is natuurlijk die knaap met 2 die blades.

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Moet er wel inzitten, anders is het wel een hele slechte zaak natuurlijk, hij is de soort van Darth Vader van Soul Caliber.

10. Soufyan

Soufyan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom, maar ik vind het raar dat we nog niks van hem vernomen hebben dan. Ik hoop zo dat ie erin zit anders laat ik nummer V links liggen.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Een spel laten liggen om 1 character:lol:

Hetzelfde als zeggen een schietspel links laten liggen omdat er 1 wapen niet in zit...

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Tja het ligt eraan, als dat de Char is waar hij graag mee vecht dan kan ik me dat best voorstellen, bedoel zou zelf Yoshimitsu in Tekken niet willen missen. ;) Niet dat ik het daarom niet meer zou gamen, maar zou het zeker gaan missen.

Anyway Cervantes moet er gewoon in ondanks ik juist een hekel heb aan die hele gast, of geef hem een epische dood en vervang hem met een char die niet aan hem onderdoet. ;)

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Cervantes is een icoon in Soul Calibur, dus hij moet er wel in zitten. Ik weet dat Taki niet in deze game zit. Hoe heet het char dat in dit deel hetzelfde speelt als Taki in voorgaande delen?

14. Soufyan

Soufyan Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja weet je wat het is, Cervantes is gewoon de ideale personage voor mij. Ik ken elke combo die er bestaat ( van youtube geleerd ) en deze ook toepassen in online battles. Als hij er niet in zit heeft het geen zin meer voor mij om online te spelen.

Niet dat ik niet met andere personages kan spelen, maar Cervantes en ik gaan gewoon samen haha!

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Was dat niet Shura?

Ja jammer dat Taki er niet meer bijzit, maar Shura kan haar plek gerust innemen wat mij betreft. :cool:

16. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    character creation bij deel 4 vond ik een beetje tegenvalle..
    Als je een paar brute of funny costumes had gemaakt had je het wel gezien:p
    Maar zo te zien gaat dara verandering inkomen:)

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Interview producer:
    [yt]PGHN4yumr0o&[/yt]

Aankomend weekend een stream waarin Soul Calibur V word tentoongesteld en een paar dagen erna de character creation bij Tokyo Game Night event.

November 19, 03:00 en November 20, 24:00.
    Je kan de stream ook na de tijd bekijken.
    in totaal 14 uur aan footage 8)

Stream

Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nieuwe screens én characters:

Voor diegene die Cervantes in het spel wou hebben, alstublieft haha.
    Lizardman ziet er geweldig uit, zelfde geld voor Yoshimitsu. De nieuwe character(zoon/apprentice Kilik?), niet helemaal van onder de indruk maar ik had hetzelfde met Natsu tot ik haar gameplay zag waar ze ze helemaal tot haar recht kwam, verwacht hetzelfde voor Kilik jr(:+)

Veel mensen verwijzen naar hem als "Son Goku" van DBZ in z'n jongere jaren, kan de vergelijkenis zeker zien:

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Een vliegende lizardman, awesome. Dit wordt de vechter die ik ga halen. Voor mij is dit een genre aan het worden waar ik steeds minder tijd aan besteedt. Internet play is minder mijn ding, SP is natuurlijk niet echt the way to go bij fighters en helaas hebben vrienden vaak andere verplichtingen. Maar als ik dan toch nog één fighter ga spelen, laat het dan deze zijn. Heb altijd al een softspot gehad voor deze serie vanaf het eerste moment dat ik de intro zag van Soul Blade op de PSX, de zwierige melee combat van Soul Calibur en de dramatische flair (epische announcer en muziek ftw). Ik bedoel: in welke fighter vecht je in een zwevende kooi, waarvan de hekken aan de zijkant wegvallen tijdens het gevecht, midden in een gigantisch circus?

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  20. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet wachten.

Deel Deze Pagina