1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Trouwens:

    even deze trailer kijken voor 5 gratis dogtags. :)
    http://actofvalor.com/bf3/

    Daarna kies je je platform en log je even in op Origin/Battlelog. Tadaa. \o/
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je kunt ook gewoon je mail adres invullen op de plek van gebruikersnaam. Als je je pass niet meer weet doe je even forgot password en vul je je e-mail in.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Bedankt voor de tip :b:
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Thanks (wat een zaadfilm lijkt me dat trouwens)
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Mij ook :lol:
     
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    :thumbs: top bedankt. :thumbs:
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Blijft een erg gaaf spel dit hoor _O_

    Zit nu op 15+ uur en nog steeds zat te unlocken bij alle klasses (speel dan ook telkens een verschillende klasse)

    Een vraagje: hoe doe je die battlelog gegevens als onderschrift?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik wil niet veel zeggen, maar die signature is veels te groot, voldoet niet aan de regels :+
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    had ik niet gezien, maar ook leuk dat dan gelijk alle signature's die te groot zijn verwijderd worden :+
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Hebben jullie ook last van reflecterende zon? Op sommige open maps heb ik enorm veel last van de zon. Niet zozeer van de zon direct, maar meer van de reflectie (soort van) van het licht op rondwaaiend zand/stof. Dat is soms oogverblindend en heel irritant, want daardoor zie je enemies soms gewoon niet.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Soms echt irritant inderdaad, maargoed het zal wel iets toevoegen aan het realisme. :9
     
  12. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar ik me het meest aan irriteer, is dat ik vaak geraakt kan worden zonder dat ik de ander zelfs maar kan zien, en dat het altijd lijkt alsof mijn kogels minder schade doen, ik ga dood in 3 schoten, en mij kost het altijd stuk of 6 of meer hitmarkers voordat ze dood gaan.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    mee eens..en als er stof is..magazijn leeg schieten en rennen..

    ook mee eens, ik gebruik de irvr (ir 1x) scoop. ik zie nu veel vaker poppetjes rennen of ergens liggen. heb ook meer kills (ok nog niet optiemaal maar beter dan niets)
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Heeft meestal te maken welk wapen/attachement hij heeft en op welke plek hij schiet (hoofd meer damage als ledematen). Dit is voor mij juist een indicator van realisme. Echte oorlog is vaak ook een en al chaos.

    Plus dat K/D mij echt geen bal kan schelen in battlefield. Battlefield draait om teamwork en samenwerking om als team te winnen. Samenwerking levert vaak veel meer punten op dan een kill. Het simpelweg juist plaatsen van een medkit kan al drie keer zoveel punten opleveren als een paar kills.
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt het lekkerder dan BC2 of hetzelfde?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het speelt sneller en volgens mij is het aimen iets makkelijker gemaakt. Qua bewegen vind ik het wel iets lekkerder. Je blijft minder vaak achter van alles en nog wat hangen
     
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik wel vaak met moh.

    Maar minder in BC2 online... ik ga eerst maar even beginnen met die singleplayer.
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf vaak zat hangen , en dan niet te beginnen over muurtjes waar je soms 3x moet proberen om eroverheen te komen :mad:
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo erg heb ik het nog nooit gehad. Alleen af en toe een keer bij een ping spike.

    Gisteren hebben ze de servers een software-update gegeven. Dit probleem is nu aanzienlijk minder.

    En heb blijven EA-servers, sowieso de eerste maanden problemen. :+
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik vind die problemen we meevallen, als je ziet hoeveel mensen er tegelijk online spelen. Tot nu toe zelf haast geen probleem gehad. Volgens mij zie je de problemen op de servers ook terug bij gelijkwaardige games.

    Kan me Black Flops nog herinneren de eerste weken, dat was echt verschrikkelijk.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina