1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond ga ik niet meer spelen, denk ik. Twente moet voetballen namelijk :)

    En idd: dat is het geniale! Ik ben niet heel slecht ofzo, maar soms heb je gewoon van die potjes dat het totaal niet gaat. Dat had ik vanmiddag :9
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd. Heb ook wel eens potjes dat ikecht 24-4 ben maar ook andersom.

    Ligt denk ik ook een beetje aan je team.
    Als jouw hele team het goed doet kom je beter in het potje waardoor het allemaal wat beter loopt. Als je hele team geraped wordt, kom je er zelf ook minder in, maar word je ook vaak gespawn killed.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb het helemaal gehad voor vanavond. Stuk of 5 games geprobeerd te spelen en elke fucking keer gedisconnect vanwege een server connection timeout. :mad:

    Snap niet hoe die debielen het voor elkaar krijgen om een perfect functionerende beta versie te hebben en een super slechte release versie. Ben echt zwaar teleurgesteld.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    lol
     
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Say what now bro?
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Had in het begin wel last ervan, maar nu echt totaal niet meer. Flix heeft ook heel veel last van z'n connectie helaas
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    :)
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Bedankt voor het posten! Toch leuk een paar van die dogtags.

    Hij heeft het bij mij de afgelopen dagen prima gedaan, maar vandaag is het echt dramatisch slecht. Heel frustrerend, vooral dat wanneer je dan wel in een game blijft je team zo reteslecht is dat je met 150 tickets achterstand verliest.. Ongelooflijk.

    Met perfect functionerende beta doel ik op geen rare disconnects of crashes. Tenminste bij mij niet, en volgens mij bij het overgrote deel van de spelers ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wilde hem hier net ook gaan posten, thanks :).
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Geen probleem, jij ook he :+
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hehe :b:
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Echte mannen hebben deze (het is jammer dat ik Battlefield 1942 wat minder legaal had :mad:):

    [​IMG]
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Na-apert :mad:

    [​IMG][​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  14. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1942 wel origineel liggen, maar hoe krijg je de dogtag dan? :eek:
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hebben de mensen die via Wehkamp besteld hebben hun specact kit code al ontvangen?
    Ik namelijk nog niet..
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Hier naartoe gaan: http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran (waarschijnlijk moet je nog een keer inloggen)

    En dan zie je een lijstje met BF games, moet je op 1942 klikken en je code daar invoeren.

    [​IMG]

    Wat is mijn accuracy slecht trouwens :lol:

    @Remcom: Ja, ik heb hem gewoon op de releasedag gekregen. Op een gegeven moment had Wehkamp de codes ook niet meer, wanneer had je BF3 daar besteld?
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    gisteren naar 2 uurtjes spelen ook gestopt, gvd wat is het een kut spel soms:p eerste 2 potjes had ik rond de 7000 / 10000 punten in 1 match, de rest van de potjes 2000 max -_-.

    Bij BF is dat zo irritant dat je niet echt skilled kan zijn, het ligt echt aan je team want in de eerste 2 potjes ging het gewoon heerlijk, iedereen hielp elkaar etc maar dan word ik gedisconnect, ga ik andere server en word alleen maar van achter beschoten....

    En snap nog altijd niet dat mensen mij met 1 rocket uit de lucht kunnen halen ( 1 hit bedoel ik dan ) en ik ze 2 hits moet geven, gister zat ik ook achter een andere Jet aan, moet hem 2 keer hitte voordat die down ging en als ze mij met de machinegeweer knallen ben ik al gelijk niet meer te besturen...
     
  18. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Veteran Status 8 waarvan ik 1942 in de tijd van Bad Company 2 al had toegevoegd. Maar geen dogtag nu in BF3 =(
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Hmm, volgens mij is daar niet eens een dogtag van, ik heb Veteran status 7, van alle BF's die ik heb gespeeld heb ik een dogtag, maar als ik in dat lijstje zie is de 1942 dogtag nergens te bekennen.
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    17 oktober.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina